Ռուսաստանում Mastercard-ի ղեկավար Ալեքսեյ Մալինովսկին ՏԱՍՍ-ին տված հարցազրույցում պատմել է, որ ընկերությունը զարգացնում է «Առեւտուր ցանկացած սարքից» (Commerce for Every Device) ծրագիրը:«Վճարման գործառույթներ կարող են կատարել հագուստը, ֆիտնես գաջեթները կամ զարդերը: Օրինակ, պրոֆեսիոնալ գոլֆիստ Գրեմ Մըքդաուելի համար Mastercard-ը ստեղծել է բաճկոն, որի օգնությամբ կարելի է վճարել գնումների դիմաց՝ պարզապես թեւով դիպչելով կարդացող սարքին: Ոչ կոնտակտային վճարումների գործառույթը արդեն առկա է Fitbit եւ Garmin խելացի ժամացույցների որոշ մոդելներում, Moov ֆիտնես թեւնոցներում, լյուքս դասի Bvlgari խելացի ժամացույցներում: Նոյեմբերի վերջին մենք հայտարարել ենք Ռուսաստանում Mastercard-ի առաջին վճարային մատանիների թողարկման մասին»,- նշել է Ալեքսեյ Մալինովսկին:Նրա խոսքով՝ «իրերի ինտերնետը» (Internet of Things) թույլ է տալիս ոչ կոնտակտային տեխնոլոգիաների հաշվին ներդնել վճարային միջոցն այն ամենում, ինչում կցանկանանք: «Իմ սիրած օրինակը սառնարանն է, որն ինքնուրույն պատվերներ է կատարում եւ վճարում գնումների դիմաց: Այն իսկապես գոյություն ունի եւ աշխատում է: Կարող են հայտնվել եւ կհայտնվեն մեքենաներ, որոնք ինքնուրույն կվճարեն կայանատեղի համար: Այսինքն, գոյություն ունեն բավական շատ խնդիրներ, որոնք կարելի է լուծել անկանխիկ վճարման տեխնոլոգիաների միջոցով»:Անդրադառնալով արհեստական բանականության կիրառման հեռանկարներին՝ Ալեքսեյ Մալինովսկին նշել է, որ առնվազն ռիսկերի գնահատման ոլորտում այն կարող է բավական լուրջ կիրառություն ստանալ: Միաժամանակ, ըստ նրա, նոր տեխնոլոգիաների կիրառման մասին կարելի է խոսել միայն այն ժամանակ, երբ դրանք ամբողջությամբ փորձարկված լինեն եւ որեւէ հարց չառաջացնեն:«Այնուամենայնիվ, մենք ուսումնասիրում ենք նոր հնարավորություններն ու ուղղությունները, որոնք ի հայտ են գալիս: Հարկ է նշել, որ այս տարի Mastercard-ը ձեռք է բերել արհեստական բանականությամբ զբաղվող ընկերություն»,- ասել է Մալինովսկին:«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 18900