Երեւան/Մեդիամաքս/. Անցնող տարում Հայաստանի ֆինանսական ոլորտի ներկայացուցիչների պահանջարկը Բի-Էս-Սի Բիզնեսի Աջակցման Կենտրոն (BSC) թրեյնինգային ընկերության ծառայությունների նկատմամբ ավելացել է`արձանագրվել է պահանջարկի շարունակական աճ ինչպես նախկինում առաջարկվող, այնպես էլ նոր ուսուցողական եւ թրեյնինգային ծրագրերի նկատմամբ: Մեդիամաքս-ի հետ հարցազրույցում Բի-Էս-Սի ընկերության հիմնադիր տնօրեն Սամվել Գեւորգյանը նշել է, որ 2011 թվականին արձանագրված պահանջարկը ենթարկվել է նաեւ կառուցվածքային փոփոխությունների: Մասնավորապես, ի լրացում հարկային եւ աշխատանքային օրենսդրություններին վերաբերվող սեմինարների, որոնց նկատմամբ հետաքրքրությունը միշտ բարձր է եղել, այս տարի պահանջարկը բավականին մեծ էր նաեւ վաճառքների ունակությունների զարգացման եւ հաճախորդների սպասարկման թրեյնինգների մասով: 2011 թվականին հաճախորդների ուշադրության կենտրոնում էին մի շարք նոր թեմաներ` հաճախորդների բողոքների կառավարում, ինտերնետ մարքեթինգ, ուսուցման ներքին պոտենցիալի զարգացում եւ այլն: Այսինքն, ըստ Սամվել Գեւորգյանի, շեշտը դրվում էր ոչ միայն հաճախորդների հետ աշխատանքների եւ սպասարկման որակի, այլեւ ներքին ռեսուրսների արդյունավետության բարձրացման վրա:«Հատկապես կարեւորում եմ ինտերնետ մարքեթինգի հետ կապված զարգացումները, քանի որ մրցակցային պայքարի մի զգալի ճակատ արդեն տեղափոխվել է ինտերնետ միջավայր: Եթե մինչեւ 2011 թվականը բանկերի եւ այլ ֆինանսական հաստատությունների մեծ մասը կարեւորում էր միայն որակյալ վեբ-կայքերի առկայությունը, ապա հիմա հստակ միտումներ են ձեւավորվել սոցիալական ցանցերում ներկայության, որոնողական համակարգերի արդյունավետության եւ այլ ինտերնետային գործիքների օգտագործման մակարդակի բարձրացման առումով: Բայց եւ այնպես, այս ուղղությամբ դեռ շատ գործ կա անելու, եւ կշահեն այն բանկերը, վարկային կազմակերպությունները եւ ապահովագրական ընկերությունները, որոնք կսկսեն ակտիվանալ այս ոլորտում»,- նշել է Սամվել Գեւորգյանը Մեդիամաքս-ի հետ հարցազրույցում: Նրա խոսքերով, բանկերը սկսել են լուրջ ուշադրություն դարձնել ներքին ռեսուրսների զարգացմանը: Ընդ որում, սա վերաբերվում է ոչ թե մասնագիտական հարթությանը, որը ավանդապես բավականին զարգացած է եղել բանկային համակարգում, այլ գիտելիքների փոխանցմանը եւ ուսուցողական կարողությունների զարգացմանը: «Ենթադրենք, բանկային մասնագետը ամբողջովին տիրապետում է ռիսկերի կառավարման մեթոդոլոգիային, սակայն չի կարողանում առավեագույնս արդյուանավետ այդ գիտելիքները փոխանցել երիտասարդ մասնագետներին: Այստեղ անհրաժեշտ են թրեյների ունակություններ, եւ հենց այդ ուղղությամբ էլ Բի-Էս-Սի ընկերությունը համագործակցեց ֆինանսական ոլորտի որոշ կազմակերպությունների հետ»: 2011 թվականն առանձնացավ նաեւ թրեյնինգների նկատմամբ ապահովագրական ընկերությունների կողմից ցուցաբերվող ակտիվությամբ, ինչը, բնականաբար, պայմանավորված էր ԱՊՊԱ-ի ներդրմամբ: Վերջինների ուշադրության կենտրոնում էին բողոքների կառավարմանը, հաճախորդների սպասարկմանը, բանակցությունների վարմանը եւ կոնֆլիկտների կառավարմանը նվիրված թեմաները:Դեռեւս պակաս ակտիվ են վարկային կազմակերպությունները: Այն ՈՒՎԿ-ները, որոնք մշտապես օգտվել են ընկերության ծառայություններից, շարունակում են օգտվել, սակայն մի մասը դեռ պասիվ է: Բայց եւ այնպես, Սամվել Գեւորգյանի կարծիքով, մրցակությունը նրանց համար էլ հիմնավոր պատճառ կհանդիսանա թրեյնինգային ծառայություններից օգտվելու համար:Բի-Էս-Սի ընկերության ղեկավարի գնահատմամբ, 2011 թվականի վերոհիշալ զարգացումների հիմնական շարժիչ ուժերն էին. մրցակցության թեժությունը; հաճախորդների ակնկալիքների եւ պահանջների փոփոխությունները; աշխատակազմի բիզնեսի վարման որակի նկատմամբ պահանջների ավելացումը; օրենսդրական փոփոխությունները, առավելապես` ապահովագրական շուկայում: Tweet Դիտում՝ 5600