“Ռեսո” ապահովագրական ընկերության մարքեթինգի բաժնի ղեկավար Սերգեյ Սաֆարյանի հարցազրույցը Մեդիամաքս գործակալությանը եւ Banks.am պորտալին - Որո՞նք են “Ռեսո”-ի առաջնահերթությունները ԱՊՊԱ-ի համար գործակալների բազայի ձեւավորման գործում, ո՞ւմ է տրվում նախապատվությունը` ֆիզիկական, թե՞ իրավաբանական անձանց: - “Ռեսո”-ի հիմնական ռազմավարությունը ինչպես ԱՊՊԱ-ի, այնպես էլ ապահովագրական այլ տեսակների գծով, ենթադրում է ֆիզիկական անձանցից կազմված ընդարձակ գործակալական ցանց: Այսօր ընկերությունն արդեն ունի ֆիզիկական անձ հանդիսացող 1500 գործակալ, որոնք աշխատում են ինչպես մայրաքաղաքում, այնպես էլ մարզերում: Մենք մտադիր ենք ընդլայնել այդ ցանցը մինչեւ 3000 գործակալ: Իհարկե, զուգահեռաբար մենք աշխատում ենք ցանցում ներգրավել նաեւ իրավաբանական անձանց: Այս ուղղությամբ աշխատանքը գտնվում է ավարտական փուլում, որի արդյունքների մասին մենք կհայտնենք մոտ ժամանակներս: - Ինչպե՞ս է անցկացվել գործակալների ընտրությունը եւ արդյոք նրանք համապատասխան պատրաստությո՞ւն են անցել: - Բոլորը, ով ցանկանում է լրացնել մեր գործակալական ցանցը, անցնում են հոգեբանական օն-լայն թեստ, որի հարցերը ներկայացված են “Ռեսո”-ի կայքում: Թեստի նպատակն է պարզել, թե ինչպիսի ներուժ ունի հայցորդը: Ընտրված թեկնածուներն երկօրյա դասընթացներ են անցնում մեր ընկերությանը կից գործող “Ռեսո դպրոցում”, քննություն են հանձնում, որից հետո իրավունք են ստանում աշխատել որպես գործակալ ԱՊՊԱ շուկայում: - Ինչպե՞ս է կառավարվում այդպիսի ընդարձակ գործակալական ցանցը: - Ընկերության կառուցվածքում գործում է գործակալական ցանցի կառավարման հատուկ տնօրենություն, որը բաժանվում է մայրաքաղաքային եւ մարզային ցանցերի: Կոնկրետ գործակալների աշխատանքը ղեկավարում են գործակալական ցանցի մենեջերները, որոնք համակարգում են մինչեւ 15 գործակալի աշխատանքը: - Ինչպիսի՞ն է ապահովագրական պոլիսի համար վճարման մեխանիզմը, եւ արդյոք այն միջնորդավճար ներառո՞ւմ է գործակալական սպասարկման համար: - Ցանկանում եմ հատուկ նշել, որ հաճախորդը վճարում է բացառապես ԱՊՊԱ պայմանագրերի հաստատված սակագներով, իսկ գործակալական ծառայությունների համար միջնորդավճարները վճարում է ապահովագրական ընկերությունը: Կախված հաճախորդի ցանկությունից` ընտրվում է վճարման կանխիկ կամ անկանխիկ եղանակը: Այսինքն, հաճախորդը կարող է վճարել անմիջապես գործակալին` ստանալով վճարահաշվարկային անդորրագիր, կամ կատարել վճարումը բանկի միջոցով եւ վճարային անդորրագիր ներկայացնել գործակալին: - Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում կորպորատիվ ապահովագրական պոլիսը, ինչպիսի՞ն է նման պոլիսի գնագոյացման մեթոդը, օրինակ, տաքսի ծառայությունների համար: - Իրավաբանական անձանց տրվող կորպորատիվ ապահովագրական պոլիսում նշվում է ավտոմոբիլային միջոցների քանակը, ինչպես նաեւ վարորդների անձնական տվյալները: Եթե, օրինակ, տաքսի ծառայությունն ունի 10 մարդատար ավտոմեքենա, որոնք վարելու իրավունքը պատկանում է 20 վարորդների, ապա բոլոր 10 ավտոմեքենաների նկատմամբ կիրառվում է բոլոր 20 հավանական վարորդներից ամենաերիտասարդի տարիքը եւ նվազագույն վարորդական փորձը: - Ինչպե՞ս տարբերել գործակալին խարդախից: - Բոլոր ապահովագրական գործակալները գրանցված են Հայաստանի Կենտրոնական բանկի հատուկ ռեգիստրում, որը նրանց համապատասխան վկայագրեր է տրամադրում: Յուրաքանչյուր գործակալին տրվում է նաեւ մեր ընկերության կողմից հաստատված հավաստագիրը: Միայն այդ փաստաթղթերի առկայության դեպքում հաճախորդը կարող է համապատասխան գործավարություն սկսել գործակալի հետ: - Մինչեւ տարեվերջ բոլոր ավտոտրանսպորտային միջոցների սեփականատերերը պետք է ապահովագրեն իրենց տրանսպորտային միջոցները: Պոլիսների վաճառքի ամենաթեժ պահը կլինի դեկտեմբերի՞ն: - Հաշվի առնելով հայկական մտածելակերպը, կարելի է ենթադրել, որ ավտոսիրողների մեծ մասը կհետաձգի այդ գործընթացը մինչեւ վերջին պահը: Այդ ժամանակ նրանց միեւնույն կլինի, թե որ ընկերությունում նրանք կձեւակերպեն պայմանագիրը, կարեւորը` չխախտել ժամկետը եւ խուսափել տուքանքներից: Հերթերից խուսափելու համար նրանք պարտադիր կդիմեն ապահովագրական գործակալներին: Հենց այդ պատճառով էլ այս փուլում մենք զերծ ենք մնում ակտիվ գովազդային արշավից` մեր բոլոր ռեսուրսներն ուղղելով գործունակ եւ ընդարձակ գործակալական ցանցի ձեւավորմանը: Օգտվելով առիթից, կցանկանայի նշել, որ ԱՊՊԱ-ն ինքնին ոչ շահութաբեր, նույնիսկ վնասաբեր ապահովագրական ապրանքատեսակ է: Այսօր մենք ղեկավարվում ենք ճանապարհատրասնպորտային պատահարների պաշտոնական վիճակագրությամբ, իսկ պատկերացրեք, թե դրանցից որքանը պաշտոնապես չեն գրանցվում եւ կսկսեն գրանցվել ԱՊՊԱ ներդնումից հետո: - Արդյո՞ք դուք մրցակցային առավելություն եք համարում ձեր ընկերության փոխկապակցվածությունը ռուսաստանյան “Ռեսո-Գարանտիա”-ի հետ, որը բավականին աշխատանքային փորձ ունի Ռուսաստանի պարտադիր ավտոապահովագրության շուկայում: - Պարտադիր ավտոապահովագրման գործընթացի կազմակերպման մեր ողջ ռազմավարությունը եւ մեթոդաբանությունը կառուցվում է “Ռեսո-Գարանտիա”-ի` իրեն արդարացրած աշխատանքային փորձի վրա: Բավական է նշել, որ ընթացիկ տարվա արդյունքներով “Ռեսո-Գարանտիա”-ն առաջատար դիրք է զբաղեցնում ռուսաստանյան շուկայում ԱՊՊԱ մասով իր գործակալական ցանցի շնորհիվ, որը մեծամասամբ բաղկացած է ֆիզիակական անձանցից: Tweet Դիտում՝ 22072