FIS Armenia ընկերության զարգացման տնօրեն Մաքսիմ Չիստյակովը Banks.am-ին տված հարցազրույցում խոսել է Հայաստանում բանկերի թվայնացման եւ ֆինանսական հատվածի վերափոխման միտումների մասին։Հայաստանի տնտեսությունը ակտիվորեն աճում է, ինչը խթանում է նաեւ երկրում վարկավորման շուկայի աճը։ Առավել մրցունակ լինելու համար հայկական բանկերը ակտիվորեն նորարարություններ են մտցնում իրենց բիզնես գործընթացներում: Ո՞ր միտումներն են որոշում բանկային ոլորտի ապագան: Ո՞ր գործիքներն են թույլ տալիս ավտոմատացնել հաճախորդների սպասարկումը: Ֆինանսական հատվածի վերափոխման եւ բանկային հիմնական գործընթացների թվայնացման միտումների մասին՝ հարցազրույցում։- Մաքսիմ, որո՞նք են, Ձեր կարծիքով, Հայաստանում բանկային թվայնացման շուկայի զարգացման հիմնական միտումները։- Հայաստանում տնտեսության աճի հետ մեկտեղ վարկավորման բում է նկատվում։ Բանկերը պետք է դիմակայեն ինչպես կորպորատիվ, այնպես էլ մանրածախ հաճախորդների ներհոսքին, եւ նրանք փորձում են զարգացնել եւ ընդլայնել սեփական ծառայությունները՝ օգտագործելով ժամանակակից տեխնոլոգիաներ: Բանկային բիզնեսը նպատակ ունի ամրապնդել հաճախորդների սպասարկման ոլորտը՝ նրանց հետ հարաբերությունները անհատականացնելու եւ վստահելի դարձնելու համար: Այս առումով աճում է վարկավորման, հավաքագրումների եւ հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման համակարգերի ավտոմատացման տեխնոլոգիաների պահանջարկը։ Ինչպես անհատական լուծումները՝ բիզնես առաջադրանքների համար, այնպես էլ «փաթեթավորվածները»՝ շուկայի լավագույն պրակտիկաներով:Առանցքային միտումը բիզնեսի արդյունավետության բարձրացումն է տարբեր գործիքների օգնությամբ՝ բիզնես գործընթացների կառավարման ավտոմատացման, հաճախորդների սպասարկման ավտոմատացման՝ բազմալիք մոտեցման կիրառմամբ, արտաքին ծառայությունների հետ բանկային տեխնոլոգիաների ինտեգրման եւ բջջային հավելվածների մշակման: Իհարկե, աճում է նաեւ հետաքրքրությունը բանկերի ՏՏ ենթակառուցվածքում մեքենայական ուսուցման մոդելների եւ արհեստական բանականության տեխնոլոգիաների ներդրման նկատմամբ։ Լուսանկարը՝ FIS -Ինչպե՞ս են բանկերը նորարարական լուծումներ ներմուծում բարձր որակավորում ունեցող կադրերի սղության պայմաններում։- Հայաստանի բանկային շուկան ակտիվորեն աճում է։ Վարկավորման, հավաքագրումների եւ հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման ծավալները սպասարկելու համար անհրաժեշտ է գործընթացների ավտոմատացում: Բարձրորակ մասնագետների ծառայությունները թանկ են:Բանկային հավելվածների մեր միասնական էկոհամակարգը կառուցված է low-code FIS Platform-ի վրա, որի վրա բարդ հավելվածները ստեղծվում են վերլուծաբան-նախագծողների կողմից: Նրանք աշխատում են բիզնեսի եւ ՏՏ-ի «հատման կետում»: Մենք պատրաստի լուծումների շարք ունենք ֆինանսական հատվածի ավտոմատացման եւ բանկերի առանցքային խնդիրների լուծման համակարգեր ստեղծելու համար։ Օրինակ, վարկավորման ավտոմատացման շնորհիվ մեր հաճախորդները ազատվում են ձեռքով պայմանագրերի վարումից եւ արտաքին ծառայությունների հետ փոխգործակցությունից: Որոշումների կայացման աջակցման համակարգի շնորհիվ բանկերը մի քանի անգամ արագացնում են վարկառուների վճարունակության գնահատումը։ Այս ամենը թույլ է տալիս անգամներ արագ արդյունավետ կերպով ձեւակերպել վարկերը, նվազեցնել ֆինանսական ծախսերը եւ կայուն հիմք ստեղծել վարկային պորտֆելի ծավալման համար:Հարթակն ապահովում է գործընթացների ամբողջական ավտոմատացում, ինչպես նաեւ արտաքին ծառայությունների հետ արագ ինտեգրում: Low-code հարթակի ճկուն ինտերֆեյսի շնորհիվ բիզնես-օգտատերը կարող է ստեղծել տվյալների մոդելներ, կարգավորել բարդ սցենարներով ինտերֆեյսեր եւ մոդելավորել թափանցիկ բիզնես գործընթացներ: Դա թույլ է տալիս բանկերին արդյունավետորեն արձագանքել շուկայի փոփոխություններին՝ առանց senior կամ middle ծրագրավորողների ներգրավման: Լուսանկարը՝ FIS - Ի՞նչ պրոդուկտներ կան այսօր վարկային գործընթացների ավտոմատացման շուկայում:- Վարկավորման տարբեր սեգմենտների համար կան մասնագիտացված լուծումներ՝ կորպորատիվ եւ մանրածախ վարկեր, ավտովարկեր եւ այլն։ Մենք առաջարկում ենք առաջատար տեխնոլոգիաներ վարկավորման գործընթացների ավտոմատացման համար իրավաբանական եւ ֆիզիկական անձանց համար, ովքեր իրենց դրսեւորել են միջազգային շուկայում: Մեր լուծումները ապահովում են փոխառուների հետ փոխգործակցության համապարփակ ավտոմատացված գործընթաց՝ պոտենցիալ հաճախորդների ներգրավումից եւ նրանց վարկային ռիսկի վերլուծությունից մինչեւ վարկառուի բոլոր ֆինանսական կարիքների կառավարում մեկ ինտերֆեյսի միջոցով: Մեր պրոդուկտները բանկերին թույլ են տալիս ոչ միայն բարձրացնել արտադրողականությունը՝ առօրյա գործառնությունների ավտոմատացման շնորհիվ, այլեւ ապահովել բանկային ստորաբաժանումների հիմնական ցուցիչների 100%-ոց իրագործում:- Պատմեք բանկերի համար CRM-ի եւ մարքեթինգի ավտոմատացման առանձնահատկությունների մասին:- Ժամանակակից CRM համակարգերն օգնում են բանկերին ավտոմատացնել բոլոր հաղորդակցությունները հաճախորդների հետ՝ առաջին հպումից մինչեւ բազմալիք վաճառքներ, թափանցիկ կառավարել բաժնի ողջ թիմը եւ ինտեգրում ապահովել վարկային հոսքագծերի եւ այլ բանկային համակարգերի հետ: FIS CRM պատրաստի լուծումը համապատասխանում է շուկայի բոլոր պահանջներին եւ թույլ է տալիս մեր հաճախորդներին բարձրացնել հաճախորդների լոյալությունը, արագացնել նրանց ուղին վաճառքի ձագարով եւ կրկնապատկել վաճառքի ծավալը:Մարքեթինգային գործունեությանը արձագանքն ուժեղացնելու համար բանկերին տրամադրում ենք Campaign Manager-ը՝ նպատակային մարքեթինգային արշավների կառավարման համակարգը: Այս լուծումը թույլ է տալիս րոպեների ընթացքում ճշգրտումներ կատարել ձեր մարքեթինգային արշավներում եւ գործարկել դրանք մեկ շաբաթվա ընթացքում: Տվյալների կառավարման միասնական համակարգի (միացում հիմնական բանկային համակարգերից, հոսքագծերից եւ այլ պահոցներից) շնորհիվ բազմաթիվ մարքետինգային վարկածների փորձարկումն ավտոմատացվում է: Campaign Manager-ն օգնում է մեր հաճախորդներին 50%-ով նվազեցնել արշավների մեկնարկի ծախսերը: Լուսանկարը՝ FIS - Աճի ի՞նչ այլ ոլորտներ եք տեսնում բանկային թվայնացման շուկայում եւ ինչպե՞ս է FIS Հայաստանը նպաստում դրանց իրականացմանը:- Մենք շարունակում ենք ակտիվորեն աշխատել հայաստանյան բանկերում մեր լուծումների ներդրման ուղղությամբ, քանի որ տեսնում ենք, որ ՏՏ շուկայում մեր 20-ամյա փորձը կարող է օգնել բիզնեսին հարմարվել վարկավորման արդյունավետության բարձրացման եւ հաճախորդների սպասարկման մակարդակի բարձրացման նոր մարտահրավերներին: Օրինակ՝ պատրաստի ինտեգրումներ ունենք Հայաստանում առկա բոլոր ներքին տվյալների աղբյուրների հետ։Պատրաստ ենք նաեւ անհրաժեշտ համալիր աջակցություն ցուցաբերել բանկերին եւ ներդնել հենց բիզնես-տեխնոլոգիաներ՝ մանրածախ եւ կորպորատիվ ռիսկերի կառավարումն ավտոմատացնելու համար։ Մենք ակտիվորեն հետեւում ենք Հայաստանի ֆինանսական ծառայությունների շուկայի միտումների փոփոխություններին։ Նախատեսում ենք շարունակել աջակցել հայաստանյան բանկերին՝ բիզնես նպատակներին հասնելու համար թվային փոխակերպման հասնելու գործում: Դա համահունչ է մեր ընկերության տեսլականին՝ հնարավորություն տալ ֆինանսական հաստատություններին ամբողջությամբ կենտրոնանալ իրենց բիզնեսի վրա:Ավելի մանրամասն բանկային բիզնեսի արդյունավետ ավտոմատացման մասին: Tweet Դիտում՝ 6330