Ղեկավարների համար նախատեսված Շեֆիլդի համալսարանի բիզնեսի կառավարման մագիստրոսական ծրագիրն (Executive MBA) առանձնանում է հետազոտություն իրականացնելու ճկուն մոդելով՝ հնարավորություն տալով ղեկավարներին համատեղելու աշխատանքն ուսման հետ: Ուսումնառության շնորհիվ ստացած նոր հմտությունների եւ կարիերային աճի մասին Banks.am-ին պատմել է համալսարանի ուսանող, «Տրանսպորտային ծրագրերի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿ-ի գլխավոր տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Քրիստինե Ղալեչյանը: Executive MBA-ը՝ բացառիկ հնարավորությունՄեծացել եմ իրավաբանների ընտանիքում ու չեմ մտածել որեւէ այլ մասնագիտություն ընտրելու մասին: Կարծես ինքնին կանխորոշված էր ընտրությունս, ու որոշեցի հետեւել ընտանիքիս ավանդույթներին: Աշխատեցի իրավունքի տարբեր բնագավառներում եւ ժամանակի ընթացքում ձեռք բերեցի բազմապրոֆիլ իրավաբանի կարողություններ:Կարիերային նոր մարտահրավերները ձեւավորեցին այլ գիտելիքներ եւ որակներ ձեռք բերելու պահանջ: Ուզում էի հասկանալ՝ առհասարակ աշխարհում ինչ կարողությունների կարիք կա, ինչ ուղղությամբ են զարգանում աշխատանքային հմտությունների միջազգային պահանջները, եւ արդյոք մենք մեր մտածողությամբ ու հնարավորություններով համահունչ ենք այդ միտումներին: Քրիստինե Ղալեչյանը Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս Սկսեցի փնտրել նոր տեսակի կրթություն ստանալու այնպիսի հնարավորություն, որը համահունչ կլիներ իմ աշխատանքին եւ կենցաղին: Այս առումով մեծ պարգեւ էր այն ձեւաչափը, որ առաջարկում էր Շեֆիլդի համալսարանի MBA Executive ծրագիրը: Կարծում եմ, այն գերազանց եւ բացառիկ հնարավորություն է միջին տարիքի պրոֆեսիոնալների համար՝ համատեղելու կրթությունն ու աշխատանքային խիստ ծանրաբեռնվածությանը:Աշխարհայացքի փոփոխությունՇեֆիլդի համալսարանում ուսումնառության մեկնարկին «Տրանսպորտային ծրագրերի իրականացման կազմակերպությունում» աշխատում էի որպես իրավաբան: Պատասխանատու էի իրավական աշխատանքի մասով, ու թեեւ ունեի նաեւ որոշակի կազմակերպչական գործառույթ, սակայն այն չէր ենթադրում լայնածավալ պատասխանատվության: Ուսումնառության մեկնարկի հետ իմ կյանքում սկսվեցին արմատական փոփոխություններ, որոնցից առաջինը, որ տվեց ինձ համալսարանը, աշխարհայացքի փոփոխությունն էր: Իրավաբանների աշխարհայացքն առանձնահատուկ է: Նրանք անում են այն, ինչ իրենցից ակնկալում են, եւ այնքան էլ պատասխանատու չեն զգում վերջնաարդյունքի համար: Աշխարհայացքային փոփոխություններն ինձ սովորեցրին տեղի ունեցող գործընթացներին բոլորովին այլ տեսանկյունից նայել, որ թույլ կտար տեսնել ամբողջական պատկերն ու ձգտել հաջող վերջնաարդյունքի: Ընդ որում, դա անել թիմային ռեսուրսների մոբլիզացման, ֆինանսական միջոցների ճիշտ կառավարման միջոցով:Կարիերային աճ՝ ուսմանը զուգահեռՈւսումնառության տարիներին դարձա կազմակերպության գլխավոր տնօրենի տեղակալ, մեկ տարուց ավելի է կատարում եմ տնօրենի պարտականությունները: Համալսարանի տված մարդկային ռեսուրսների կառավարմանն առնչվող գիտելիքն էր, որ ինձանում ձեւավորեց ղեկավար եւ պատասխանատու անձ լինելու կարողություններ: Ուսումնառության ընթացքում ճգնաժամային կառավարման հմտությունները դարձան ավելի առարկայական եւ արդեն աշխատանքային գործընթացում գրքային իրականությունից դարձան առօրյայի պարտադիր բաղադրիչ: Նախքան ծրագրում ուսանելը, չունեի բավարար ֆինանսական գիտելիքներ, որոնք մինչեւ այժմ էլ շարունակում եմ լրացնել: Երբեմն մտածում եմ, որ կուզենայի նորից անցնեի ուսումնառության գործընթացի միջով, որովհետեւ կարծում եմ, որ այժմ, երբ ստացած գիտելիքն ամեն օր կոփվում է աշխատանքային մարտահրավերներում, կարող էի ավելի լավ ուսանող լինել:Ուսում, աշխատանք եւ ընտանիքՈւսումնառության ընթացքում հղկվեց իմ՝ ժամանակի կառավարման հմտությունը, որովհետեւ ստիպված էի ավելի ծանրաբեռնված գրաֆիկով աշխատել: Թեեւ սկզբում որոշակի դժվարություններ կային, սակայն ժամանակի արդյունավետ օգտագործումը, թերեւս, այն առաջին փորձություններից մեկն էր, որին ինձ պատրաստեց Շեֆիլդի համալսարանը: Երկու տղաներս սովոր էին, որ հանգստյան օրերին մայրիկն իրենցն է, սակայն հետագայում հարմարվեցին զբաղվածությանս եւ իրենք էլ սկսեցին ինձ խրախուսել: Երեխաների դաստիարակության լավագույն ձեւը նրանց համար օրինակ լինելն է, եւ կարծում եմ՝ իմ կրթությունը հենց այդ օրինակն էր, որ պետք է մոտիվացներ երեխաներիս իրենց ուսման հարցում: Քրիստինե Ղալեչյանը Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս Խիստ զբաղվածության պատճառով մագիստրոսական թեզս դեռեւս չեմ ավարտել: Դա պարզապես առաջադրանք չէ, որ պետք է հանձնել համալսարանն ավարտելու համար: Իմ թեզով փորձելու եմ օգտակար լինել նաեւ իմ կազմակերպությանն ու կառավարությանը: Ուսումնասիրում եմ պետության-մասնավոր հատվածի համագործակցության ձեւաչափին առնչվող հիմնախնդիրներն ինչպես իրավական, այնպես էլ տնտեսական առումով, ու տեղայնացնում այն ենթակառուցվածքային ծրագրերում: Կարողությունների անընդհատ զարգացումՇեֆիլդի համալսարանն ինձ մոտ ձեւավորեց ամենակարեւորը՝ շարունակական կրթության պահանջմունքը: Ամեն ինչ դինամիկ զարգանում է, եւ հնարավոր չէ մի քանի տարի ուսանելով կրթության գործընթացն ավարտված համարել: Համալսարանն իմ առջեւ բացեց կրթության այն պատուհանը, որ մղում է անդադար ինքնազարգացման:Կրթության գործընթացն ինձ համար շարունակվում է մինչ օրս: Ժամանակ առ ժամանակ վերադառնում եմ արդեն իսկ սերտած, քննություն հանձնած շատ առարկաների, որովհետեւ դրանցից ես մշտապես ստանում եմ շարունակական գիտելիքներ: Թիմի հետ աշխատանքում եւս շեշտադրում եմ կարողությունների հզորացումը: Կարեւոր է նաեւ համալսարանի տված շփման նոր տեսակը, երբ գործ ես ունենում տարբեր մասնագիտության տեր մարդկանց հետ ու նոր կապեր ստեղծում: Այդ միջավայրն ու ծանոթությունները եւս մեծ ձեռքբերում եմ համարում: Գայանե Ենոքյան Tweet Դիտում՝ 11001