Մեկնարկել է «ՀՖՖ/Կոկա-Կոլա գավաթ» դպրոցական առաջնության 2-րդ փուլը

11.05.2012 | 15:20 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան: Մեդիամաքս: Մեկնարկել է «Հայաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիա/Կոկա-Կոլա գավաթ 2012» միջնակարգ դպրոցների ֆուտբոլի առաջնության երկրորդ փուլը:

Ինչպես հաղորդում է Մեդիամաքս-ը, այսօր մամուլի ասուլիսի ժամանակ ՀՖՖ նախագահ Ռուբեն Հայրապետյանն ասել է, որ ապրիլին մեկնարկած առաջնության առաջին փուլին մասնակցել են Երեւանի, ՀՀ մարզերի եւ Արցախի 613 դպրոցների ավելի քան 5000 աշակերտներ:

Երկրորդ փուլում լավագույն 32 թիմերը կմրցեն 1/16 եզրափակչում:

«Ֆուտբոլի կայացման կարեւոր գործոններից է մասսայական ֆուտբոլի զարգացումը:
Այս համատեքստում ավանդական դարձած այս մրցաշարն արդեն սիրվել է թե Հայաստանում, թե Լեռնային Ղարաբաղում»,- ասել  է ՀՖՖ ղեկավարը:  

Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա ընկերության գլխավոր տնօրեն Գագիկ Դանիելյանն ասել է, որ ընկերությունը հպարտ է ներկայացնելու այս առաջնությունը:

«Ամբողջ աշխարհում Կոկա-Կոլան աջակցում է առողջ ապրելակերպին` ուշադրության կենտրոնում պահելով երեխաներին: Ֆուտբոլի դպրոցական մրցաշարերին Կոկա-Կոլան աջակցում է ավելի քան 100 երկրներում”,- ասել է Գագիկ Դանիելյանը:

Պատասխանելով այն հարցին, թե չի ցանկանում արդյոք Կոկա-Կոլա-ն դառնալ Հայաստանի ֆուտբոլի ազգային հավաքականի պաշտոնական գործընկեր, ընկերության գլխավոր տնօրենը նշել է, որ նման հնարավորությունը դիտարկվում է, սակայն դեռեւս որոշում չկա:

“Կոկա-Կոլա-ն FIFA-ի եւ UEFA-ի պաշտոնական գործընկերն է, եւ մենք ուրախ կլինեինք հանդես գալ նաեւ որպես ազգային հավաքականի գործընկեր”,- ընդգծել է Գագիկ Դանիելյանը:

Այս հարցին անդրադառնալով՝ Ռուբեն Հայրապետյանը կարեւորել է Կոկա-Կոլա ընկերության ներդրումը Հայաստանում մանկապատենական ֆուտբոլի մասսայականացման եւ զարգացման գործում: ՀՖՖ նախագահի խոսքով, այս համագործակցության պտուղները «կքաղենք շուտով եւ կտեսնենք ազգային հավաքականի ցուցադրած խաղում»:

Դիտում՝ 4750
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai