Brand Finance-ը ներկայացրել է տեխնոլոգիական ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը

22.08.2024 | 12:28 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#Brand Finance #Apple #Amazon
Brand Finance-ի ուսումնասիրության համաձայն` Apple-ը կրկին զբաղեցրել է առաջին տեղը աշխարհի ամենաթանկ բարձր տեխնոլոգիական բրենդների ցանկում՝ շրջանցելով նախորդ տարվա առաջատար Amazon-ին, որը մրցակիցների ակտիվ աճի պատճառով միանգամից իջել է չորրորդ տեղ:

Interfax-ի փոխանցմամբ՝ մեկ տարում Apple բրենդի արժեքն աճել է 74%-ով՝ հասնելով $516,6 միլիարդի, մինչդեռ Amazon-ն աճել է ընդամենը 3,2%-ով՝ մինչեւ $308,9 միլիարդ: Վարկանիշում Microsoft-ը բարձրացել է երկրորդ տեղ՝ ցուցադրելով աճ գրեթե 78%-ով (մինչև $340,4 միլիարդ): Google-ը մնացել է երրորդ տեղում (+18,5%, մինչեւ $333,4 միլիարդ):

Այս չորս ընկերությունները նույն տեղերն են զբաղեցնում աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր ցանկում։

ՏՏ հատվածում արժեքի ամենակտրուկ աճը գրանցել է Nvidia-ն, որի բրենդը թանկացել է 2,6 անգամ՝ հասնելով $44,5 միլիարդի՝ արհեստական բանականության տեխնոլոգիաներում իր միկրոչիպերի մեծ պահանջարկի պատճառով: Այժմ այն եզրափակում է ցուցակի լավագույն տասնյակը։

Վարկանիշի հինգերորդ տեղը զբաղեցրել է TikTok-ը ($84,2 միլիարդ), վեցերորդը՝ Samsung-ը ($82,2 մլրդ դոլար): Սրանք միակ ոչ ամերիկյան ընկերություններն են լավագույն տասնյակում:

Ցուցակում հաջորդում են Facebook-ը $75,7 միլիարդ գնահատված բրենդով, Instagram-ը ($70,4 միլիարդ) եւ Oracle-ը ($53,1 միլիարդ):
Դիտում՝ 1115
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW