Brand Finance-ի ուսումնասիրության համաձայն` Apple-ը կրկին զբաղեցրել է առաջին տեղը աշխարհի ամենաթանկ բարձր տեխնոլոգիական բրենդների ցանկում՝ շրջանցելով նախորդ տարվա առաջատար Amazon-ին, որը մրցակիցների ակտիվ աճի պատճառով միանգամից իջել է չորրորդ տեղ: Interfax-ի փոխանցմամբ՝ մեկ տարում Apple բրենդի արժեքն աճել է 74%-ով՝ հասնելով $516,6 միլիարդի, մինչդեռ Amazon-ն աճել է ընդամենը 3,2%-ով՝ մինչեւ $308,9 միլիարդ: Վարկանիշում Microsoft-ը բարձրացել է երկրորդ տեղ՝ ցուցադրելով աճ գրեթե 78%-ով (մինչև $340,4 միլիարդ): Google-ը մնացել է երրորդ տեղում (+18,5%, մինչեւ $333,4 միլիարդ):Այս չորս ընկերությունները նույն տեղերն են զբաղեցնում աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր ցանկում։ՏՏ հատվածում արժեքի ամենակտրուկ աճը գրանցել է Nvidia-ն, որի բրենդը թանկացել է 2,6 անգամ՝ հասնելով $44,5 միլիարդի՝ արհեստական բանականության տեխնոլոգիաներում իր միկրոչիպերի մեծ պահանջարկի պատճառով: Այժմ այն եզրափակում է ցուցակի լավագույն տասնյակը։Վարկանիշի հինգերորդ տեղը զբաղեցրել է TikTok-ը ($84,2 միլիարդ), վեցերորդը՝ Samsung-ը ($82,2 մլրդ դոլար): Սրանք միակ ոչ ամերիկյան ընկերություններն են լավագույն տասնյակում:Ցուցակում հաջորդում են Facebook-ը $75,7 միլիարդ գնահատված բրենդով, Instagram-ը ($70,4 միլիարդ) եւ Oracle-ը ($53,1 միլիարդ): Tweet Դիտում՝ 6191