ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մեկնարկել է Հայաստանի բանկային շուկայում նմանօրինակ չունեցող Չատ-բանկ DIRECT անվանմամբ բոտը` WhatsApp եւ Facebook մեսենջերներում:Ծառայության օգնությամբ բանկի հաճախորդները կարող են կատարել բանկային գործարքներ` անմիջապես իրենց WhatsApp եւ Facebook մեսենջերների միջոցով: Չատ-բանկ DIRECT-ի մի քանի պարզ քայլերի միջոցով առանց բանկ այցելելու կարելի է դառնալ ՎՏԲ-Հայաստան բանկի հաճախորդ: Դեռեւս հաճախորդ չհանդիսանալու դեպքում անհրաժեշտ է լրացնել անձնական տվյալները եւ անցնել կենսաչափական նույնականացում՝ սելֆի անելու եւ անձը հաստատող փաստաթուղթը լուսանկարելու միջոցով: Արդյունքում կբացվի բանկային քարտ, որի ֆիզիկական տարբերակը հաճախորդը կարող է ստանալ իր կողմից նախապես ընտրված մասնաճյուղում։ Չատ-բանկ DIRECT ծառայության միջոցով կարելի է նաեւ ստանալ վարկ, արագ դրամական փոխանցում քարտին, ներդնել ավանդ, ինչպես նաեւ ստանալ տեղեկատվություն գործող պրոդուկտների եւ ծառայությունների վերաբերյալ:Չատ-բանկ DIRECT ծառայությունից օգտվելու համար հաճախորդը պետք է ավելացնի բանկի (+374) 8000-8787 հեռախոսահամարն իր կոնտակտների ցանկում եւ WhatsApp մեսենջերի միջոցով պահպանված կոնտակտին ուղարկի «Start» բառը կամ անմիջապես անցնի հղումով: Ծառայությունն ակտիվացնելու մեկ այլ միջոց՝ Facebook մեսենջերում անհրաժեշտ է անցնել հետեւյալ հղումով, ապա՝ գրել «Start» բառը կամ պարզապես նամակի տեսքով «Start» բառն ուղարկել բանկի ֆեյսբուքյան պաշտոնական էջին:Ի պատասխան «Start» բառի՝ չատ-բոտ ծառայությունն ակնթարթորեն սկսում է հաղորդակցվել հաճախորդի հետ: «Մենք շարունակում ենք զարգացնել բանկին եւ հաճախորդներին միմյանց հետ կապող սպասարկման թվային ուղիները: Համոզված ենք, որ Չատ-բանկ DIRECT-ը կօգնի էապես նվազեցնել մեր Կոնտակտային կենտրոնի ծանրաբեռնվածությունը եւ խնայել հաճախորդի՝ պատասխանի սպասելու ժամանակը: Չատ-բոտը նվազագույնի է հասցնում նաեւ մասնաճյուղեր այցելելու անհրաժեշտությունը՝ առաջարկելով հաճախորդներին ավելի արագ եւ անվտանգ սպասարկում»,- նշել է «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ Մանրածախ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտի տնօրեն Տաթեւիկ Բադալյանը։Բանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից: Tweet Դիտում՝ 4055