Ամերիկյան խոշորագույն բանկերը, ներառյալ՝ Wells Fargo-ն, Citigroup-ը եւ JPMorgan Chase-ը, թվայնացման զարգացման պայմաններում, 2021թ. առաջին կեսին փակել են շուրջ 300 մասնաճյուղ եւ կրճատել աշխատակիցների թիվը, հաղորդում է ՏԱՍՍ-ը` վկայակոչելով Financial Times-ը:Մասնավորապես, Wells Fargo-ն, որը տարեսկզբին ամենամեծ թվով մասնաճյուղերն ուներ ԱՄՆ-ում, փակեց 154 բաժանմունք, ինչը կազմում է իր բանկային ցանցի 3%-ը, եւ կրճատեց անձնակազմը 6%-ով:Միաժամանակ, ինչպես գրում է թերթը, Citigroup-ն աշխարհում իր մասնաճյուղերի թիվը կրճատեց մոտ 100-ով (4%-ով). փակվեցին մասնաճյուղեր ԱՄՆ-ում, Մեքսիկայում եւ Ասիայի երկրներում: Իսկ JPMorgan Chase-ը փակեց շուրջ 40 մասնաճյուղ (իր բանկային ցանցի 1%-ը):Չնայած վերջին տասնամյակում մասնաճյուղեր այցելությունները կտրուկ նվազել են, բանկերը գտնում են, որ գրասենյակների առկայությունը նախկինի պես անհրաժեշտ է հաճախորդներ ներգրավելու համար: «Տարբերությունն այն է, որ թվային տեխնոլոգիաների միջոցով մենք այժմ կարող ենք նոր շուկա դուրս գալ ավելի քիչ մասնաճյուղերով, քան 5 կամ 10 տարի առաջ, եւ սպասարկել նույն թվով հաճախորդների, եթե ոչ ավել»,- ընդգծել են JPMorgan Chase-ում:Ըստ պարբերականի՝ վերլուծաբանները վաղուց էին կանխատեսում, որ օնլայն բանկինգը եւ բջջային հավելվածները, ի վերջո, կհանգեցնեն բանկերի մասնաճյուղերի եւ աշխատատեղերի թվի կրճատման: Կորոնավիրուսի համավարակը միայն արագացրել է թվային տեխնոլոգիաների ներդնումը: Նույնիսկ այն հաճախորդները, որոնք, հնարավոր է, տատանվում էին խոշոր գործարքների կամ հիփոթեքային հայտերի ներկայացման համար օգտագործել բանկային հավելվածներ, ստիպված եղան սահմանափակող միջոցառումների ընթացքում տեղափոխվել թվային հարթակներ: Tweet Դիտում՝ 2601