ՌԴ բանկերն ինքնամեկուսացման պայմաններում ավելացրել են գովազդային ծախսերը

02.06.2020 | 17:52 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#Ռուսաստան #բանկեր #գովազդ
Ռուսաստանյան խոշոր բանկերն առաջին եռամսյակում էապես ավելացրել են գովազդին ուղղված ծախսերը:

Ինչպես հաղորդում է «Իզվեստիա»-ն, վկայակոչելով բանկերի կողմից հրապարակված հաշվետվությունները, ինքնամեկուսացման մեկնարկի հետ մեկտեղ բանկերը ստիպված եղան փոփոխել առաջմղման ռազմավարությունը եւ ավելացրին գովազդի մասնաբաժինը հեռահար կապուղիներում, քանի որ արտաքին գովազդը դադարել է օգուտ բերել, իսկ դրա համար պահանջվեցին լրացուցիչ միջոցներ:

Ծառայությունների տեսանկյունից նախապատվությունը տրվել է  դասականին՝ ավանդներին, վարկերին, ինչպես նաեւ ներդրումային գործիքներին: Փորձագետները սպասում են, որ մարքեթինգային բյուջեները կշարունակեն աճել, մինչեւ չչեղարկվեն կարանտինային սահմանափակումները:

«Որեւէ կասկած չկար, որ համավարակի պայմաններում բանկերի առաջմղման ծախսերը կաճեն, քանի որ արտաքին գովազը դարձել է ոչ ձեռնտու եւ դժվարացել է ծառայություններն առաջ մղել հաճախորդային գրասենյակների միջոցով: Առցանց տիրույթ տեղափոխվելու համար մեծ ծախսեր են անհրաժեշտ, ուստի մարքեթինգին ուղղված ծախսերի մեծ աճը կշարունակվի, մինչեւ չհանվեն սահմանափակումները», - նշել է  «Ալոր Բրոկեր» ընկերության գլխավոր վերլուծաբան Ալեքսեյ Անտոնովը:
Դիտում՝ 1086
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai