Այսօր Երեւանում մեկնարկել է ֆրենչայզինգի ընձեռած գործարար հնարավորություններին նվիրված մեկօրյա գործարար համաժողով, որը կազմակերպել են Ամերիա կառավարման խորհրդատվական ծառայությունը, Երեւանում ԱՄՆ դեսպանությունը եւ ԱՄՆ Կոմերցիոն ծառայության Մոսկվայի գրասենյակը:Համաժողովին մասնակցում են 50-ից ավելի ընկերությունների ներկայացուցիչներ եւ ձեռներեցներ: Միջոցառմանը ներկայացվել են ԱՄՆ ֆրենչայզինգային ձեռնարկությունները, որոնք թեեւ նոր են մուտք գործում հայկական շուկա, սակայն տարածաշրջանի այլ վայրերում արդեն հաջող տնտեսավարման փորձ ունեն: «Կարծում եմ, որ ֆրենչայզինգային ձեւաչափն ամենաքիչ ռիսկային տարբերակն է, որը հնարավորություն է ընձեռում արտասահմանյան ընկերություններին մուտք գործել հայկական շուկա եւ հասկանալ դրա առանձնահատկությունները, իսկ տեղական ներդրողներին՝ ներգրավել կայացած եւ հաջողակ բիզնես տեխնոլոգիաներ»,- նշել է Ամերիա կառավարման խորհրդատվական ծառայության ղեկավար Տիգրան Ջրբաշյանը:Նրա խոսքով՝ օտարերկրյա ներդրումներն իրենց էությամբ ոչ միայն կապիտալի, այլեւ տեխնոլոգիաների, բիզնես գործընթացների, մարդկանց ծառայություններ մատուցող պրոդուկտների ներհոսք են ապահովում: «Ֆրենչայզինգի համար Հայաստանի բիզնես միջավայրն այսօր բավական բարենպաստ է: Ֆրենչայզինգային ընկերությունները գալիս են այնտեղ, որտեղ պաշտպանված են ինտելեկտուալ սեփականության իրավունքները: Կարծում եմ՝ Հայաստանում ոլորտն անցել է բարեփոխումների միջով եւ հասել մի մակարդակի, երբ ֆրենչայզինգային ոլորտի ընկերությունները հետաքրքրվում են Հայաստանով»,-ասել է Տիգրան Ջրբաշյանը: ԱՄՆ դեսպանության գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Քլարկ Փրայսն էլ հույս է հայտնել, որ դեսպանությունը կկարողանա «պարարտ հող նախապատրաստել հայաստանյան գործարարների եւ ամերիկյան կորպորացիաների միջեւ կապերի ձեւավորման համար»:Համաժողովին մասնակցում են ամերիկյան երկու կորպորացիաների՝ Papa John’s Pizza-ի եւ Tutti-Frutti Frozen Yogurts-ի ներկայացուցիչները: Tweet Դիտում՝ 13465