Մեսիջինգը բանկային ոլորտում՝ հաճախորդների գոհունակության բարձրացման միջոց

26.04.2023 | 11:49 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Հոդվածներ /
Հաճախորդների գոհունակությունը վճռորոշ գործոն է ցանկացած բիզնեսի հաջողության համար: Այս իմաստով բանկային ոլորտը եւս բացառություն չէ: Վերջին տարիներին ամերիկյան, բրիտանական եւ կանադական շատ բանկեր ներդրել են հաղորդագրությունների այնպիսի հարթակներ, ինչպիսիք են SMS-ը, Viber-ը եւ WhatsApp-ը` հաղորդակցության ուղիների բարելավմամբ հաճախորդների գոհունակությունը բարձրացնելու եւ բանկի եկամուտը մեծացնելու նպատակով:

Անհրաժեշտություն

Հաճախորդներն իրենց ֆինանսական գործարքները կառավարելու հարցում ավելի կախյալ են դարձել բջջային հեռախոսներից: Համաձայն Federal Reserve-ի հետազոտության՝ չափահաս ամերիկացիների 43%-ն օգտվում է մոբայլ բանկինգից: Այս միտումն ընդգծում է մոբայլ բանկինգի մատչելի, հարմարավետ եւ անվտանգ ծառայությունների մատուցման անհրաժեշտությունը բանկերի կողմից: Մեսիջինգ հարթակները բանկերին տրամադրում են հաճախորդների հետ բջջային հեռախոսների միջոցով արդյունավետ հաղորդակցվելու եղանակ։

Բանկերը կարող են հաղորդագրություններ ուղարկել հետեւյալ նպատակներով.

-     հաճախորդներին տեղեկացնելու,
-         ժամկետանց վճարումները ստանալու,
-         կեղծարարության փորձերի մասին զգուշացնելու եւ հաճախորդներին աջակցելու,
-         խթանելու բնակարանային եւ անհատական վարկերն ու կրեդիտ քարտերը,
-        աշխարհագրորեն թիրախավորված մարքեթինգային արշավներ նախաձեռնելու,
-        պրոդուկտների եւ ծառայությունների մասին նորություններ ուղարկելու, կեղծարարությունների կանխարգելման եւ ֆինանսական պլանավորման խորհուրդներ տրամադրելու,
-         այցելությունների մասին հիշեցումների,
-         գործարքներն ու գործունեությունը հաստատելու,
-         պոտենցիալ հաճախորդներին սահմանելու:



Լուծում

ԱՄՆ-ում, Մեծ Բրիտանիայում եւ Կանադայում բանկերի կողմից հաղորդագրությունների փոխանակման հարթակների ներդնումը՝ որպես հաղորդակցման միջոց, նպատակ ունի բարելավելու հաճախորդների գոհունակությունը եւ մեծացնելու բանկի եկամուտը:

Բանկերը մեսիջինգի հարթակներն օգտագործում են հաճախորդներին իրենց հաշիվների, հաշվեկշռի, գործարքների պատմության, անվտանգության զգուշացումների մասին տվյալ պահին ծանուցումներ եւ թարմացումներ տրամադրելու համար: Ի լրումն դրա, բանկերը մեսիջինգի հարթակները գերադասում են նաեւ պրոդուկտների առաջխաղացում եւ մարքեթինգային արշավներ իրականացնելիս՝ հաճախորդներ ձեռք բերելու եւ պահպանելու համար:

Viber-ի եւ WhatsApp-ի նման հարթակները կարող են օգտագործվել նաեւ հաճախորդների սպասարկման համար՝ հնարավորություն ընձեռելով նրանց բանկի ներկայացուցիչների հետ հաղորդակցվել տվյալ պահին:

Առավելություններ

SMS-ը, WhatsApp-ը, Viber-ը եւ այլ նման հարթակներ բանկերին տալիս են մի շարք առավելություններ: Դրանք են՝

-         հաճախորդների կողմից սեփական հաշիվների կառավարման հարմարավետություն եւ մատչելիություն,

-         տվյալ պահին հաղորդագրություններ եւ թարմացումներ տրամադրելու հնարավորություն, որով նվազում է հաճախորդի կողմից իր հաշիվը «manual» եղանակով ստուգելու անհրաժեշտությունը,

-         սպասարկման կենտրոններում զանգերի ծավալների նվազեցում՝ արդյունքում նվազեցնելով սպասելաժամանակը ու բարելավելով հաճախորդի փորձառությունը,

-    երկկողմանի նամակագրության միջոցով զանգերի ծավալի նվազեցում, արդյունքում ֆինանսական միջոցների եւ ժամանակի խնայում,

-         նվազեցնել կեղծարարությունները՝ տրամադրելով հաճախորդներին անվտանգության զգուշացումներ եւ երկփուլային անվտանգության կոդեր,

-         եկամտի մեծացում՝ թիրախավորված մարքեթինգային արշավների ու պրոդուկտների առաջխաղացման միջոցով



Արդյունքներ

Հաղորդագրությունների հարթակների կիրառումն ամերիկյան, բրիտանական եւ կանադական մի շարք բանկերի օգնել է գրանցել դրական արդյունք: Համաձայն J.D. Power-ի հետազոտությունների՝ ԱՄՆ-ում բանկերի հաճախորդների 67%-ը 2021 թվականին օգտագործել է բանկային մոբայլ հավելված, որը 7 միավորով ավելի է, քան 2020 թվականին։ Նոր ռեկորդ է նաեւ այն, որ բանկերի հաճախորդների 41%-ն այժմ դասակարգվում է որպես բացառապես թվային:

TD Bank-ն օգտագործում է անհատականացված SMS տեքստային նամակագրության գործիքը, որը կոչվում է «Relay»՝ հաճախորդների հետ ուղիղ հաղորդակցմամբ կարեւոր ու հրատապ տեղեկատվության փոխանցման համար: Դա ներառում է աշխատանքային ժամերի փոփոխության վերաբերյալ ծանուցումներ, ավանդների ստեղծման, մոբայլ բանկինգից օգտվելու ուղեցույցներ եւ այլն:



Հատկանշական է, որ Juniper Research-ի գնահատմամբ՝ մինչեւ 2023 թվականը բանկային ոլորտում չատ-բոտերի օգտագործման արդյունքում առաջացած գործառնական ծախսերի խնայողություններն ամբողջ աշխարհում կհասնեն 7,3 միլիարդ դոլարի:

Ինչպես կարող է օգնել Dexatel-ը

Հաղորդագրությունների հարթակների արդյունավետ ներդրման համար անհրաժեշտ է համագործակցել հաղորդակցության ոլորտի վստահելի եւ անվտանգ ծառայություն մատուցող ընկերության հետ: Dexatel-ը մեսիջինգի ծառայությամբ առաջատար է բիզնեսում՝ ներառյալ բանկային ոլորտը: Այն նախագծված է օգնելու բանկերին հասնել իրենց հաղորդակցության նպատակներին՝ միեւնույն ժամանակ պահպանելով հաճախորդների գաղտնիությունն ու տվյալների անվտանգությունը:

Ինտեգրման, տեքստային հաղորդագրությունների մարքեթինգի եւ երկկողմանի հաղորդագրությունների միջոցով Dexatel-ը բանկերին առաջարկում է լուծումների բազմազանություն՝ բավարարելու նրանց առանձնահատուկ կարիքները: Ընկերության անվտանգ եւ վստահելի մեսիջինգի ծառայությունը թույլ է տալիս բանկերին հաղորդակցվել իրենց հաճախորդների հետ իրական ժամանակում՝ տրամադրելով անհատականացված եւ հարմարավետ ծառայություններ:

Ավելին, Dexatel-ը կարող է բանկերին տրամադրել մեսիջինգի աջակցության լուծումներ Viber-ի եւ WhatsApp Business API-ի միջոցով՝ օգնելով նվազեցնել զանգերի կենտրոնների աշխատանքի ծավալն ու մեծացնել հաճախորդների գոհունակությունը:

Dexatel-ի լուծումները հարմարեցված են բավարարելու յուրաքանչյուր բանկի առանձնահատուկ կարիքները՝ ապահովելով բանկի հաղորդակցության ռազմավարության համապատասխանությունն իրենց բիզնեսի ընդհանուր նպատակներին: Այդ մասին կարող են վկայել հայկական շուկայում արդեն իսկ մեր գործընկեր դարձած բանկերը։

Լուսանկարները՝ Ագապե Գրիգորյանի
Դիտում՝ 40786
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai