Մեսիջինգը բանկային ոլորտում՝ հաճախորդների գոհունակության բարձրացման միջոց
26.04.2023 | 11:49
Գլխավոր էջ /
Նորություններ /
Հոդվածներ /

Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս




Անհրաժեշտություն
Հաճախորդներն իրենց ֆինանսական գործարքները կառավարելու հարցում ավելի կախյալ են դարձել բջջային հեռախոսներից: Համաձայն Federal Reserve-ի հետազոտության՝ չափահաս ամերիկացիների 43%-ն օգտվում է մոբայլ բանկինգից: Այս միտումն ընդգծում է մոբայլ բանկինգի մատչելի, հարմարավետ եւ անվտանգ ծառայությունների մատուցման անհրաժեշտությունը բանկերի կողմից: Մեսիջինգ հարթակները բանկերին տրամադրում են հաճախորդների հետ բջջային հեռախոսների միջոցով արդյունավետ հաղորդակցվելու եղանակ։
Բանկերը կարող են հաղորդագրություններ ուղարկել հետեւյալ նպատակներով.
- հաճախորդներին տեղեկացնելու,
- ժամկետանց վճարումները ստանալու,
- կեղծարարության փորձերի մասին զգուշացնելու եւ հաճախորդներին աջակցելու,
- խթանելու բնակարանային եւ անհատական վարկերն ու կրեդիտ քարտերը,
- աշխարհագրորեն թիրախավորված մարքեթինգային արշավներ նախաձեռնելու,
- պրոդուկտների եւ ծառայությունների մասին նորություններ ուղարկելու, կեղծարարությունների կանխարգելման եւ ֆինանսական պլանավորման խորհուրդներ տրամադրելու,
- այցելությունների մասին հիշեցումների,
- գործարքներն ու գործունեությունը հաստատելու,
- պոտենցիալ հաճախորդներին սահմանելու:
Լուծում
ԱՄՆ-ում, Մեծ Բրիտանիայում եւ Կանադայում բանկերի կողմից հաղորդագրությունների փոխանակման հարթակների ներդնումը՝ որպես հաղորդակցման միջոց, նպատակ ունի բարելավելու հաճախորդների գոհունակությունը եւ մեծացնելու բանկի եկամուտը:
Բանկերը մեսիջինգի հարթակներն օգտագործում են հաճախորդներին իրենց հաշիվների, հաշվեկշռի, գործարքների պատմության, անվտանգության զգուշացումների մասին տվյալ պահին ծանուցումներ եւ թարմացումներ տրամադրելու համար: Ի լրումն դրա, բանկերը մեսիջինգի հարթակները գերադասում են նաեւ պրոդուկտների առաջխաղացում եւ մարքեթինգային արշավներ իրականացնելիս՝ հաճախորդներ ձեռք բերելու եւ պահպանելու համար:
Viber-ի եւ WhatsApp-ի նման հարթակները կարող են օգտագործվել նաեւ հաճախորդների սպասարկման համար՝ հնարավորություն ընձեռելով նրանց բանկի ներկայացուցիչների հետ հաղորդակցվել տվյալ պահին:
Առավելություններ
SMS-ը, WhatsApp-ը, Viber-ը եւ այլ նման հարթակներ բանկերին տալիս են մի շարք առավելություններ: Դրանք են՝
- հաճախորդների կողմից սեփական հաշիվների կառավարման հարմարավետություն եւ մատչելիություն,
- տվյալ պահին հաղորդագրություններ եւ թարմացումներ տրամադրելու հնարավորություն, որով նվազում է հաճախորդի կողմից իր հաշիվը «manual» եղանակով ստուգելու անհրաժեշտությունը,
- սպասարկման կենտրոններում զանգերի ծավալների նվազեցում՝ արդյունքում նվազեցնելով սպասելաժամանակը ու բարելավելով հաճախորդի փորձառությունը,
- երկկողմանի նամակագրության միջոցով զանգերի ծավալի նվազեցում, արդյունքում ֆինանսական միջոցների եւ ժամանակի խնայում,
- նվազեցնել կեղծարարությունները՝ տրամադրելով հաճախորդներին անվտանգության զգուշացումներ եւ երկփուլային անվտանգության կոդեր,
- եկամտի մեծացում՝ թիրախավորված մարքեթինգային արշավների ու պրոդուկտների առաջխաղացման միջոցով
Արդյունքներ
Հաղորդագրությունների հարթակների կիրառումն ամերիկյան, բրիտանական եւ կանադական մի շարք բանկերի օգնել է գրանցել դրական արդյունք: Համաձայն J.D. Power-ի հետազոտությունների՝ ԱՄՆ-ում բանկերի հաճախորդների 67%-ը 2021 թվականին օգտագործել է բանկային մոբայլ հավելված, որը 7 միավորով ավելի է, քան 2020 թվականին։ Նոր ռեկորդ է նաեւ այն, որ բանկերի հաճախորդների 41%-ն այժմ դասակարգվում է որպես բացառապես թվային:
TD Bank-ն օգտագործում է անհատականացված SMS տեքստային նամակագրության գործիքը, որը կոչվում է «Relay»՝ հաճախորդների հետ ուղիղ հաղորդակցմամբ կարեւոր ու հրատապ տեղեկատվության փոխանցման համար: Դա ներառում է աշխատանքային ժամերի փոփոխության վերաբերյալ ծանուցումներ, ավանդների ստեղծման, մոբայլ բանկինգից օգտվելու ուղեցույցներ եւ այլն:
Հատկանշական է, որ Juniper Research-ի գնահատմամբ՝ մինչեւ 2023 թվականը բանկային ոլորտում չատ-բոտերի օգտագործման արդյունքում առաջացած գործառնական ծախսերի խնայողություններն ամբողջ աշխարհում կհասնեն 7,3 միլիարդ դոլարի:
Ինչպես կարող է օգնել Dexatel-ը
Հաղորդագրությունների հարթակների արդյունավետ ներդրման համար անհրաժեշտ է համագործակցել հաղորդակցության ոլորտի վստահելի եւ անվտանգ ծառայություն մատուցող ընկերության հետ: Dexatel-ը մեսիջինգի ծառայությամբ առաջատար է բիզնեսում՝ ներառյալ բանկային ոլորտը: Այն նախագծված է օգնելու բանկերին հասնել իրենց հաղորդակցության նպատակներին՝ միեւնույն ժամանակ պահպանելով հաճախորդների գաղտնիությունն ու տվյալների անվտանգությունը:
Ինտեգրման, տեքստային հաղորդագրությունների մարքեթինգի եւ երկկողմանի հաղորդագրությունների միջոցով Dexatel-ը բանկերին առաջարկում է լուծումների բազմազանություն՝ բավարարելու նրանց առանձնահատուկ կարիքները: Ընկերության անվտանգ եւ վստահելի մեսիջինգի ծառայությունը թույլ է տալիս բանկերին հաղորդակցվել իրենց հաճախորդների հետ իրական ժամանակում՝ տրամադրելով անհատականացված եւ հարմարավետ ծառայություններ:
Ավելին, Dexatel-ը կարող է բանկերին տրամադրել մեսիջինգի աջակցության լուծումներ Viber-ի եւ WhatsApp Business API-ի միջոցով՝ օգնելով նվազեցնել զանգերի կենտրոնների աշխատանքի ծավալն ու մեծացնել հաճախորդների գոհունակությունը:
Dexatel-ի լուծումները հարմարեցված են բավարարելու յուրաքանչյուր բանկի առանձնահատուկ կարիքները՝ ապահովելով բանկի հաղորդակցության ռազմավարության համապատասխանությունն իրենց բիզնեսի ընդհանուր նպատակներին: Այդ մասին կարող են վկայել հայկական շուկայում արդեն իսկ մեր գործընկեր դարձած բանկերը։
Լուսանկարները՝ Ագապե Գրիգորյանի
Վերջին լուրեր
09.04.2025 | 10:30 Ֆինտեխ
09.04.2025 | 10:27 Նորություններ
IDBank. Եվս մեկ անվճար մուտք՝ օդանավակայանների բիզնես-սրահներ
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: