Երեւան: Մեդիամաքս: Փետրվարի 9-ին ՍԹԱՐ առեւտրային ցանցը գործարկեց նոր ինտերակտիվ նախագիծ` «Քո կարծիքը», որի նպատակն է հաճախորդների հետ անկեղծ երկխոսությունը եւ կարծիքների արտահայտումը: «Մեզ համար սա հրաշալի հնարավորություն է էլ ավելի մոտենալ մեր հաճախորդներին, լսել նրանց կարծիքը, հասկանալ նրանց պահանջները, բացահայտել առկա խնդիրները, ինչպես նաեւ գտնել դրանց լուծման լավագույն ուղիները»,- ասել է է ՍԹԱՐ առեւտրային ցանցի մարքեթինգի տնօրեն Մ.Հարությունյանը: Նախագիծը կընթանա մի քանի փուլով: Յուրաքանչյուր փուլում կընտրվի որեւէ ակտուալ հարց եւ կդրվի քննարկման: Հաճախորդների հետ երկխոսությունը կընթանա առցանց` Facebook եւ Twitter սոցիալական ցանցերում ՍԹԱՐ-ի պաշտոնական էջում, իսկ ընկերության կողմից որպես զրուցակից հանդես կգա ղեկավարներից մեկը` կախված քննարկվող թեմայից: Նախագծի շրջանակում ցանցի հաճախորդները հնարավորություն կունենան արտահայտելու իրենց կարծիքը ընկերության պաշտոնական կայքէջում` www.star.am, ինչպես նաեւ խանութներում, ուր տեղադրված են հատուկ գրատախտակներ եւ հարցաթերթիկներ: Tweet Դիտում՝ 4020