Հայաստանի բանկերն ու վարկային կազմակերպությունները միանում են #DisbrandChallenge եւ/կամ #keepdistance արշավին, որին մասնակցում են բազմաթիվ համաշխարհային եւ հայկական ընկերություններ։Մասնավորապես, կոչ է արվում առօրյա շփումներում պահպանել սոցիալական տարածություն՝ 1.5-2 մետր, նպաստել վիրուսի կանխարգելմանն ու խոչընդոտել դրա տարածմանը։Արշավի շրջանակում բանկերն ու վարկային կազմակերպությունները ժամանակավորապես ձեւափոխում են իրենց ապրանքային նշանները (լոգոները) սոցիալական ցանցերում։ Առանձին դեպքում ներկայանում են նաեւ կարճ տեսահոլովակի տեսքով: - Ակբա-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկ - IDBank - Evocabank - Ինեկոբանկ - ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ (Վիդեո) - Կոնվերս Բանկ - Ամերիաբանկ (Վիդեո) - Արմսվիսբանկ - «ՍԵՖ Ինտերնեյշնլ» ՈւՎԿ Tweet Դիտում՝ 5637