Հայաստանի բանկերը միանում են #keepdistance արշավին

25.03.2020 | 10:50 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
##keepdistance #բանկ #արշավ
Հայաստանի բանկերն ու վարկային կազմակերպությունները միանում են #DisbrandChallenge եւ/կամ #keepdistance արշավին, որին մասնակցում են բազմաթիվ համաշխարհային եւ հայկական ընկերություններ։

Մասնավորապես, կոչ է արվում առօրյա շփումներում պահպանել սոցիալական տարածություն՝ 1.5-2 մետր, նպաստել վիրուսի կանխարգելմանն ու խոչընդոտել դրա տարածմանը։

Արշավի շրջանակում բանկերն ու վարկային կազմակերպությունները ժամանակավորապես ձեւափոխում են իրենց ապրանքային նշանները (լոգոները) սոցիալական ցանցերում։ Առանձին դեպքում ներկայանում են նաեւ կարճ տեսահոլովակի տեսքով:
 
- Ակբա-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկ  


- IDBank  


- Evocabank



- Ինեկոբանկ


- ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ (Վիդեո)


- Կոնվերս Բանկ


- Ամերիաբանկ (Վիդեո)


- Արմսվիսբանկ


- «ՍԵՖ Ինտերնեյշնլ» ՈւՎԿ

Դիտում՝ 5637
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW