«Տաշիր սթրիթ»-ում բացվել է ՀԷՑ-ի բաժանորդների սպասարկման կենտրոնը

14.09.2016 | 17:59 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւանի «Տաշիր սթրիթ» առեւտրի կենտրոնում այսօր բացվել է «Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» (ՀԷՑ) ընկերության բաժանորդների սպասարկման կենտրոնը:

Ինչպես նշել է ՀԷՑ-ի գլխավոր տնօրեն Կարեն Հարությունյանը, սպասարկման կենտրոնի հիմքում դրված է «հաճախորդների համար առավելագույն հարմարավետություն ապահովելու գաղափարը»:

Սպասարկման կենտրոնը կգործի շաբաթվա բոլոր օրերին՝ ժամը 10:00-22:00-ը: Կմատուցվեն հետեւյալ ծառայությունները`

- Էլցանցին միացման պայմաններին ծանոթացում եւ բաժանորդագրություն,
- Ուշացումների եւ տեխնիկական բնույթի հարցերի քննարկում,
- Էլեկտրաէներգիայի ծախսի հետ կապված անհամաձայնություններ եւ բողոքներ,
- Իրավաբանական օգնություն էլեկտրաէներգիայի սպառմանն առնչվող հարցերում,
- Սպառված էլեկտրաէներգիայի դիմաց վճարելիք գումարի ճշտում եւ տեղում վճարում՝ բանկոմատների եւ POS-տերմինալների միջոցով:

ՀԷՑ-ի տնօրենը տեղեկացրել է, որ մոտ օրերս կբացվի ընկերության մեկ այլ սպասարկման կենտրոն «Տաշիր» առեւտրի կենտրոնում, առաջիկայում նաեւ նոր կենտրոններ Երեւանում, Գյումրիում եւ Վանաձորում:

ՀԷՑ-ի առաջիկա ծրագրերին կարող եք ծանոթանալ այստեղ

Դիտում՝ 5633
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW