Արհեստական բանականությամբ բանկոմատը կպայքարի զեղծարարների դեմ

06.11.2018 | 12:16 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Ֆինտեխ /
#Արհեստական բանականություն #բանկոմատ
Ճապոնական Hitachi-Omron Terminal Solutions ընկերությունը մշակել է արհեստական բանականությամբ oժտված երկրում առաջին բանկոմատը, որը պետք է օգնի պայքարել զեղծարարների դեմ:

Ինչպես հաղորդում է «ՏԱՍՍ»-ը, վկայակոչելով Kyodo գործակալությունը, բանկոմատում տեղադրված են մի քանի տեսախցիկներ, որոնք ոչ միայն ձայնագրում, այլեւ վերլուծում են օգտատերերի արտաքինն ու վարքագիծը:

Այսպես, եթե հաճախորդը գործարք կատարելու ընթացքում սկսում է հեռախոսով խոսել, համակարգն ավտոմատ կերպով դադարեցնում է տրանզակցիան, իսկ էկրանին հայտնվում է համապատասխան ծանուցում:

Նույնը վերաբերում է այն դեպքերին, երբ բանկոմատին կմոտենան մուգ ակնոցներով, դիմակներով եւ դիմագծերը թաքցնող այլ իրերով մարդիկ: Նախ, նրանց կառաջարկվի հանել այդ իրերը եւ այն դեպքում, եթե հաճախորդը չկատարի հրահանգը, ապա գումարի կանխիկացման կամ փոխանցման որեւէ գործարք հնարավոր չի լինի կատարել:


Բանկոմատը կարող է նաեւ ինքնուրույն «ուսանել» եւ որոշումներ կայացնել՝ իր իսկ կողմից արձանագրված նախադեպերի հիման վրա:

Ընկերությունը մտադրված է կատարելագործել տեխնոլոգիան եւ նորարարական բանկոմատների զանգվածային արտադրությունը սկսել 2019թ.:

Չնայած Ճապոնիայի ոստիկանության եւ իշխանության ակտիվ գործողություններին՝ խաբեբայության եւ դրամաշորթության հետ կապված հանցագործությունները շարունակում են երկրում տարածված մնալ: Միայն այս տարվա առաջին կիսամյակում քաղաքացիների ֆինանսական կորուստները զեղծարարների գործողություններից կազմել են ավելի քան 1 մլրդ իեն ($9,5 մլն):

«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` 
Դիտում՝ 19524
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai