Մեդիամաքս-ն իր Banks.am պորտալում շարունակում է Made in Armenia հատուկ նախագիծը: Այս խորագրի ներքո ներկայացնում ենք այն ընկերությունները, որոնք Հայաստանում արտադրում են յուրահատուկ ապրանքներ կամ մատուցում են յուրահատուկ ծառայություններ: 2006 թվականից Երեւանի կենտրոնում գործում է «Նինայի գանձեր» խանութ-սրահը, որտեղ ներկայացված են hայկական հուշանվերներ, նվերներ, հագուստ, ձեռագործ իրեր, ինտերիերի ձեւավորման պարագաներ` պատրաստված «Նինա Հովնանյան կուտյուր» ընկերության կողմից:«11 տարի առաջ, երբ ստեղծվեց Զբոսաշրջության զարգացման գործակալությունը, մենք ուսումնասիրում էինք, թե ինչ է պետք Հայաստանում տուրիզմի զարգացման համար: Հայերը ոսկի ձեռքեր ունեն, ուզում էի մի վայր ունենանք, ուր արվեստն ու արհեստը միասին կներկայացվեն, զբոսաշրջիկները կտեսնեն այդ ոսկի ձեռքերի աշխատանքը, գանձեր կգտնեն. այստեղից ծնվեց նաեւ խանութ-սրահի անունը»,- Մեդիամաքս-ի թղթակցին պատմել է «Նինայի գանձեր» խանութ-սրահի հիմնադիր, «Նինա Հովնանյան կուտյուր» ընկերության տնօրեն Նինա Հովնանյանը:Նա նշել է, որ ի սկզբանե ցանկություն է ունեցել խանութ-սրահը կոչել «Հայաստանի գանձեր». «Բայց Հայաստան բառն օգտագործելու համար ասացին, որ 600 հազար դրամ պետք է վճարեմ. դա չլսված բան է»:Սկզբում խանութ-սրահում ներկայացվել են հին հայկական գորգեր, ձեռագործ իրեր, քանդակներ, ոսկյա եւ արծաթյա զարդեր: «Ես մասնագիտությամբ դիզայներ եմ, երբ զգացի, որ շուկան հասուն է դիզայնի կենտրոն բացելու համար, անմիջապես գործի անցա»,- պատմել է Նինա Հովնանյանը:«Նինա Հովնանյան կուտյուր»-ի կողմից Նինա Հովնանյանի դիզայնով պատրաստվող արտադրանքն արտահանվում է Միացյալ Նահանգներ, Ռուսաստանի Դաշնություն, Արաբական Միացյալ Էմիրություններ, Ավստրալիա, Ֆրանսիա, Գերմանիա եւ այլ երկրներ` “Պատրաստված է Հայաստանում” պիտակով: Ընկերությունը նաեւ պատվերներ է ունենում Նյու Յորքից, Ռուսաստանից, այլ երկրներից: Պատվերների դեպքում աշխատողների թիվը հասնում է 80-ի:«Հայաստանում մեր արտադրանքի հիմնական սպառողը զբոսաշրջիկներն են եւ խելացի տեղացիները: Ցավոք, մեր ազգը հայկական ապրանք գնելու բարդույթ ունի, մենք ունենք մի շարք ապրանքներ, որոնք տուրիստական հուշանվերներ չեն, կարող են տեղացիները եւս օգտվել դրանցից, բայց նրանք պատրաստ են նույնը գնել օտար արտադրողից»,- ասել է ընկերության տնօրենը:Արտադրության մեջ շեշտը դրված է մանկական հագուստի վրա, որը հիմնականում ձեռագործ է. «Ունենք մանկական հագուստի տեսակ, որը լինում է ընդամենը 100 օրինակից, հաճախորդին այս հագուստի հետ սերտիֆիկատ է տրվում: Մանկական հագուստի 95%-ն արտահանվում է: Կանանց համար էլ հագուստ, պայուսակներ կան: Պայուսակները համարակալված են, արտերկրից հաճախորդներ ունենք, ովքեր հավաքածու ունեն, միշտ գալիս են հաջորդ համարի պայուսակը գնելու»,- ասել է Ն. Հովնանյանը:Ընկերության տնօրենը նշել է, որ Հայաստանում տնտեսական առումով շահույթ չունեն. «Միջազգային մամուլը սիրահարված է մեր արտադրանքին, աշխարհի 4 կողմերից մեզ հրավիրում են տարբեր մրցույթների, դեֆիլեների մասնակցելու, իսկ այստեղ մտածում են` հայկական է, ուրեմն լավը չէ: Եթե 95-99%-ը դրսում է վաճառվում, նշանակում է` ներսի շուկան չի գնահատում մեր արտադրանքը»: Այնուամենայնիվ, Նինա Հովնանյանը կարծում է, որ Հայաստանում այս ոլորտում մրցակից չունեն: «Արտադրանքը երկրի մեջքն է»,- ասում է նա ու հավելում. «Հարկային օրենքներն ու, առհասարակ, ամեն ինչն այստեղ հակա «Made in Armenia» է»: Տնօրենի կարծիքով, «Նինա Հովնանյան կուտյուր»-ի արտադրանքը հայկական շուկայի համար մատչելի է. «Թանկ ապրանք գնողի համար մեր արտադրանքն ավելի մատչելի է, քան արտերկրից բերվածը: Հարց է առաջանում` եթե օտարները գնահատում են մեր արտադրանքը, ինչո՞ւ մեր հայրենակիցները նույնը չեն անում…»:Խանութ-սրահը մասնաճյուղ ունի Դիլիջանում: Ծրագրվում է նոր մասնաճյուղեր բացել նաեւ այլ վայրերում, իրականացնել առցանց վաճառք Հայաստանում եւ Միացյալ Նահանգներում:Սիրանուշ ԵղիազարյանԼուսանկարները` Կարեն Հովհաննիսյանի Tweet Դիտում՝ 28404