Գեղարվեստի ակադեմիայի 4 ուսանողուհիներ՝ Անահիտը, Ատան, Նինան եւ Վարսենիկը, որոշել են սեփական տաղանդն օգտագործել բիզնեսի մեջ՝ հիմնելով «4 գույն» բրենդը:Ինչո՞ւ «4 գույն»«4 գույն» ապրանքանիշը հիմնվել է 2018թ. հունիսին: Աղջիկները, ձեռագործ աշխատանքների տարբեր էջեր ուսումնասիրելով, որոշել են համատեղ ուժերով ստեղծել այնպիսի ապրանքներ, որոնք շուկայում բացակայում են:Երկար են մտածել՝ ինչպես անվանել թիմը: Արդյունքում հասկացել են, որ իրենց հոգեհարազատ են վառ գույները, ուստի կարելի է անվանումը կապել դրա հետ: Լուսանկարը՝ Անձնական արխիվից «Մտածեցինք, որ հենց 4-ով էլ կմնանք ու շեշտը դրեցինք 4 գույնի վրա, քանի որ մարդիկ ունեն իրենց ներքին գույները եւ դրանցով ունենում են անհատական «ես»: Մեր ներքին գույները դրեցինք մեր ստեղծագործությունների մեջ: Վարսենիկը մշակեց թռուցիկներն ու լոգոն, եւ բացվեց մեր էջը»,- պատմում է Նինան:Հիմքում՝ ձեռքի աշխատանքը «Մեր խնդիրն էր ունենալ բացառապես ձեռագործ աշխատանք: Շուկայում չկային, օրինակ, եգիպտական տեխնիկայով ստեղծված այս գրքերը: Մենք ամեն ինչ նկարում ենք ձեռքով, այսինքն՝ աշխատանքը կրկնակի է, մինչդեռ շուկայում հիմա ամեն ինչ տպագրված է»,- ասում է Ատան: Ատան Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս Նինան էլ պատմում է, թե ինչպես այդ նոթատետրը բերեցին շուկա. «Գյումրիում մի նախագիծ կար՝ New Eliminations, որտեղ ամերիկացի մի կին մեզ սովորեցրեց գրքեր պատրաստել: Նպատակն այն էր, որ կանայք կարողանան իրենց ֆինանսն ապահովել: Գիրք-նոթատետրերի հիմնական սկզբունքը հետեւյալն է. մաքուր թղթերին էֆեկտներն ենք ավելացնում, որոշում ենք կազմի դիզայնը եւ թղթերն իրար վրա հավաքելով՝ կարում ենք»:Հին իրերի ռեստավրացիա«4 գույն»-ից Անահիտը զբաղվում է հին իրերի վերականգնմամբ: Ասում է՝ եթե տանը ունեք հին աթոռներ, դարակներ, հագուստ, ապա իրենք դրանք ռեստավրացիայի են ենթարկում. «Նոր էֆեկտներ ենք ավելացնում, որ նորովի նայվի: Կարող եք պատվիրել ցանկացած պատկեր՝ ցանկացած իրի վրա»: «4 գույն»-ի ռեստավրացրած աթոռը Լուսանկարը՝ Անձնական արխիվից Անահիտի խոսքով՝ ամենաշատը վաճառվում են բրոշները, քանի որ համեմատաբար մատչելի են: «4 գույն»-ի նպատակն է եղել ստեղծել այնպիսի մի բան, որը կընդգծի մարդու անհատականությունը.«Մեզ՝ որպես նկարիչների, դուր է գալիս, երբ մարդն ինչ-որ բանով առանձնանում է: Սա մենք մեր բիզնեսն ենք համարում, քանի որ հաճելի է, երբ քո ստեղծած իրը վաճառում ես եւ գումար վաստակում»: «4 գույն»-ի ռեստավրացրած բաճկոնը Լուսանկարը՝ Անձնական արխիվից ԱռաջխաղացումըԱպրանքանիշի առաջխաղացումն ապահովելու գործը Վարսենիկինն է: Նա զբաղվում է տպագրական հարցերով եւ իրենց արտադրանքի ներկայացվածությունն ապահովելով. «Սոցցանցերից միայն Facebook-ում եւ Instagram-ում ենք: Իմ հիմնական գործը խմբում իլյուստրացիաներ անելն է: Եթե պատվեր ենք ունենում, տպագրում ենք ու վաճառում»: Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս Թիմով ու սեփական ուժերով «4 գույն»-ն անհատների կողմից համագործակցության առաջարկներ ստացել է, սակայն թիմը զբաղվածության պատճառով չի կարողացել ընդունել. «Մենք չունենք ֆինանսավորում: Ամեն ինչ անում ենք մեր աթոռների, հագուստի վրա նկարելով: Ֆինանսավորման համար դեռ որեւէ տեղ չենք դիմել»:Լինելով առանձին բրենդ՝ ավելի շատ հակված են անհատապես ներկայանալուն, քան այլ բրենդի կազմում ընդգրկվելուն: Ապրանքների վաճառքից ստացված հասույթը հիմնականում ուղղվում է նյութեր գնելուն, տպագրական աշխատանքներ իրականացնելուն: «4 գույն»-ի կավե բրոշները Լուսանկարը՝ Անձնական արխիվից Թիմային աշխատանքը բիզնես դարձնելիս մտավախություն են ունեցել, թե ընկերական հարաբերությունները գործնականից կարող են տուժել: Այսօր արդեն վստահ են՝ թիմով աշխատելն ավելի արդյունավետ է: «Եթե միայնակ ես, մի գաղափար է գործում, եթե 4 հոգով եք աշխատում, 4 գաղափար է գործում: Թիմը նրանով է լավ, որ այդ ամենը ֆիլտրվում է եւ ստացվում մի լավ գաղափար»,- նշում է Նինան: Իրացում «4 գույն»-ի համոզմամբ՝ որեւէ ապրանք ստեղծելիս պետք է հաշվի առնես այն հանգամանքը, թե որքանով է այն հնարավոր իրացնել շուկայում.«Ենթադրենք, ապրանք ես ստեղծում, որը գերազանցում է 5000 դրամը: Այն դժվար է իրացնելը, արդյունքում կենտրոնանում ես, որ ստեղծես մի բան, որը չի գերազանցի 5000 դրամը: Ապրանքը կարող է շատ արվեստ ունենալ իր մեջ, բայց գնից կախված՝ շուկայում դժվար է այն իրացնելը»: «4 գույն»-ի ռեստավրացրած աթոռը Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս Անահիտն ու Վարսենիկն էլ ընդգծում են, որ մարդիկ ձեռագործ իրերին թերահավատորեն են մոտենում. «Շատերը մտածում են, որ ավելի էժան կարելի է գնել պատրաստի արտադրանք, քան ինչ-որ մեկի ձեռքի աշխատանքը: Բայց չի կարող անհատի ձեռքի աշխատանքը 500 դրամ արժենալ: Այն համեմատաբար ավելի բարդ է»:Բարեգործական տեսլականը Աղջիկները պատմում են, որ առաջարկ են ստացել կամավորության հիմունքով որեւէ խոցելի խմբի ներկայացուցիչների սովորեցնել ձեռագործ իրեր պատրաստել:Բավարար ֆինանսական միջոցներ չեն ունեցել, որոշել են ավելի ուշ անդրադառնալ այդ ծրագրին: Սակայն Նինան իրենց թիմը համալրել է նոր բարեգործական գաղափարով.«Խուլ ու համրերին կարելի է սովորեցնել, ենթադրենք, ինչպես պատրաստել այս բրոշները: Դրանով նրանք կարող են իրենց ֆինանսն ապահովել: Բայց եթե գործ ունենք հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց հետ, պետք է մեզ ծրագրեր առաջարկեն ու աջակցեն, ներկայում մենք բյուջե չունենք»:Նելլի ՊետրոսյանԼուսանկարները՝ հեղինակի եւ անձնական արխիվից Tweet Դիտում՝ 9375