ՊրոԿրեդիտ Բանկի հեռախոսային սպասարկման նոր կենտրոնը հաճախորդներին կտրամադրի խորհրդատվություն բանկի կողմից առաջարկվող ծառայությունների վերաբերյալ:011 20 20 20 հեռախոսահամարը հաճախորդներին ընձեռում է հնարավորություն ստանալ տեղեկատվություն իրենց հաշիվների, բիզնեսի ֆինանսավորման լուծումների, խնայողությունների, ինտերնետային բանկային ծառայության, Վիզա միջազգային վճարային քարտերով կատարված գործարքների, գումարային փոխանցումների եւ այլ ծառայությունների վերաբերյալ: Հեռախոսային սպասարկման կենտրոնը հագեցած է նորագույն տեխնոլոգիաներով, որոնք խթանում են արագ եւ արդյունավետ սպասարկումը, ընձեռում զանգերը ձայնագրելու հնարավորություն՝ հետագա վերահսկողության եւ որակի բարելավման նպատակով: «Մենք ընտրել ենք մեր լավագույն մասնագետներին հեռախոսային սպասարկման կենտրոնի համար, որպեսզի վստահ լինենք, որ բոլոր հաճախորդներն իրենց հուզող հարցերին ստանում են պրոֆեսիոնալ պատասխաններ»,- նշել է բանկի գործադիր տնօրեն Ասմուս Ռոտնեն: Tweet Դիտում՝ 3558