Երեւան/Մեդիամաքս/. ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ ԱՐՄԵՆԻԱ ընկերությունը կրկին լավագույնն է ապահովագրողների մեջ ֆինանսական համակարգի հաշտարարի հետ համագործակցության մակարդակով:Հունվարի 24-ին Հայաստանի ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակի գործունեության երեք ամյակին նվիրված մամլո ասուլիսի ընթացքում այդ մասին ասել է ՀՀ ֆինանսական հաշտարար Փիրուզ Սարգսյանը: Հատկանշական է, որ ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ ԱՐՄԵՆԻԱ-ն արժանանում է այդ տիտղոսին երկրորդ տարի անընդմեջ: Ֆինանսական հաշտարարի գործունեության երեք տարվա ընթացքում ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ ԱՐՄԵՆԻԱ ընկերության դեմ ներկայացվել է 66 բողոք: Ընդ որում, 53-ը գրանցվել են 2011 թ-ին, որոնցից միայն 11-ն է ընդունվել հաշտարարի կողմից դիտարկման: Այդ կապակցությամբ Փիրուզ Սարգսյանը նշել է. «Հաճախորդները միշտ չէ, որ ճիշտ են: Ցավոք, դա պայմանավորված է նրանով, որ բնակչության ֆինանսական գրագիտության մակարդակը դեռ ցածր է: Մարդիկ չեն կարդում պայմանագրերը, չեն կատարում իրենց պարտականությունները, դրա արդյունքում հանգում են խնդիրների: Սակայն նույնիսկ եթե հաճախորդները ճիշտ չեն, հաշտարարի միջամտությամբ ֆինանսական կազմակերպությունները գնում են զիջումների և աշխատում են անել այնպես, որ նրանք դժգոհ չմնան»:«11 բողոքը վատ ցուցանիշ չէ ընկերության համար, որը միայն ԱՊՊԱ-ի գծով սպասարկել է ավելի քան 200 հազար պայմանագիր, հատկապես հաշվի առնելով, որ դրանցից 7-ը լուծվել են հօգուտ հաճախորդի՝ հաշտության գալու միջոցով: Մենք առավելագույնս ջանքեր կգործադրենք, որպեսզի կանգ չառնենք ձեռք բերված նվաճումների վրա: Միայն անընդհատ զարգացման պայմանով կկարողանանք հասնել պլանավորված բարձունքների: Մեր նպատակները հավակնոտ են, եւ մենք քայլ առ քայլ մոտենում ենք դրանց»,- ասել է ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ ԱՐՄԵՆԻԱ ընկերության գործադիր տնօրեն Գագիկ Գրիգորյանը: Tweet Դիտում՝ 3309