Յունիբանկը ներդնում է նոր CRM համակարգ

13.01.2012 | 15:49 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան/Մեդիամաքս/. Յունիբանկը մոտ ժամանակներս կներդնի հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների կառավարման նոր համակարգ (CRM), որը մշակվել է ոլորտի համաշխարհային առաջատար, ամերիկյան Salesforce.com ընկերության կողմից:

Բանկի մամլո ծառայությունում տեղեկացրել են, որ համակարգի ներդրումը թույլ է տալիս ոչ միայն ավտոմատացնել վարկավորման գործընթացը, այլև իրականացնել վարկային ռիսկերի գնահատում նոր մոդելի կիրառմամբ, ինչն էապես կկրճատի վարկերի ձևակերպման ժամանակը:

«Բացի այդ, Salesforce-ի ծրագրային ապահովման շնորհիվ Յունիբանկը հետագայում կարող է հաճախորդներին առաջարկել հաղորդակցության բոլոր ժամանակակից ուղիները, ներառյալ մոբիլ բանկինգ ծառայությունը, որի գործարկումը նախատեսված է այս տարվա առաջին եռամսյակում», - նշել են բանկում:

Դիտում՝ 4772
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW