ԵԿԳ-ն ներկայացրել է «ԱրԱրԱտ» կոնյակների նոր ձեւավորումը

12.10.2010 | 15:05 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան/Մեդիամաքս/. Երեւանի կոնյակի գործարանը (ԵԿԳ, «ԱրԱրԱտ» ապրանքանիշ) այսօր Երեւանում ներկայացրել է իր արտադրանքի նոր ձեւավորումը:

Ինչպես հաղորդում է Մեդիամաքս-ը, նորացվել են «ԱրԱրԱտ»-ի բոլոր երեք դասի կոնյակների (ստանդարտ, պրեմիում եւ սուպեր պրեմիում) շշերը, պիտակներն ու տուփերը:

ԵԿԳ գլխավոր տնօրեն Արա Գրիգորյանը հայտնել է, որ նոր դիզայն է ստացել ոչ միայն փաթեթավորումը, այլեւ ԵԿԳ-ի բրենդ-խորհրդանիշը. այժմ «ԱրԱրԱտ» ապրանքանիշը կպատկերվի լատինական «A» տառով եւ Փյունիկ թռչունի կերպարով, որը խորհրդանշում է նորացում, միաժամանակ` հավատարմություն ավանդույթներին:

«ԱրԱրԱտ»-ի նոր լոգոտիպի հեղինակը լոնդոնյան Identica գործակալությունն է: Դիզայնի փոփոխման գործընթացում ներգրավվել են ինչպես հայաստանյան, այնպես էլ ռուսաստանցի եւ ֆրանսիացի մասնագետներ:

ԵԿԳ գլխավոր տնօրենի խոսքերով, նոր լոգոտիպը կոչված է տարբերելու «ԱրԱրԱտ»-ը հայաստանյան մնացած կոնյակներից, որոնց վրա հաճախ պատկերված է Արարատ լեռը: Միաժամանակ, ԵԿԳ-ն ամբողջությամբ չի հրաժարվել աստվածաշնչյան լեռի պատկերից` այն թողնելով շշերի պիտակների վրա:

«Պեռնո Ռիկար Արեւելյան Եվրոպա»-ի մարքեթինգի տնօրեն Սիրիլ Կլակենը տեղեկացրել է, որ դիզայնի փոփոխության գործընթացում ներդրումների ընդհանուր ծավալը կազմել է շուրջ $ 1 մլն:

«Պեռնո Ռիկար Արմենիա»-ի գործադիր տնօրեն Ալեքսանդր Ղազարյանը հայտնել է, որ դիզայնի փոփոխությունը կանդրադառնա պրեմիում եւ սուպեր-պրեմիում դասի «ԱրԱրԱտ» կոնյակների գնի աստիճանական բարձրացման վրա:

Դիտում՝ 17083
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW