Արագ սննդի թուրքական ցանցերը շտապում են ռուսաստանյան շուկա

01.05.2022 | 12:01 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#Yesen burger #Chitir Chicken #Arabica Coffee House
Արագ սննդի թուրքական ցանցերը պատրաստ են զբաղեցնել Ռուսաստանից հեռացած արտասահմանյան բրենդների տեղը, դրանցից ոմանք մոտ ապագայում կբացեն իրենց սեփական օբյեկտները, մյուսները փնտրում են ֆրանչայզի գործընկերներ։

Այս մասին «ՌԻԱ Նովոստի» գործակալությանը պատմել է Ռուսաստանի արդյունաբերողների եւ գործարարների միությանը (РСПП) կից ռուս-թուրքական աշխատանքային խմբի նախագահ Արսեն Այուպովը՝ միջազգային գործարար հանդիպման արդյունքներով։

Առնվազն չորս արագ սննդի եւ սրճարանների թուրքական ցանցեր, այդ թվում՝ Yesen burger-ը, Chitir Chicken-ը, Little Kitchen-ը եւ Arabica Coffee House-ն, արդեն սկսել են զարգացման իրենց աշխատանքները Ռուսաստանում:

«Դրանք բոլորը նոր բրենդներ են ռուսաստանյան շուկայի համար։ Chitir Chicken-ը եւ Yesen burger-ը պատրաստ են Ռուսաստանում զարգանալ մաստեր-ֆրանշիզայով: Little Kitchen-ը եւ Arabica սրճարանների ցանցը պատրաստ են իրենց ներդրումներով մուտք գործել եւ բացել առաջին ռեստորաններն ու խանութները։ Մոտակա երկու ամսվա ընթացքում Arabica-ն կբացի իր առաջին սուրճի խանութը Մոսկվայում։ Little Kitchen-ը նախատեսում է մինչեւ 2022 թվականի ավարտը բացել երեք ռեստորան»,- ասել է Այուպովը։



Arabica սրճարանների ցանցն իրեն համարում է Starbucks-ի մրցակից, քանի որ այն գործում է նույն գնային հատվածում եւ նույն պարգեւային մակարդակում: Ընկերության ներկայացուցիչը հանդիպման ժամանակ ասել է, որ սրճարանների ցանցն իր զարգացումը կսկսի Մոսկվայում եւ ապագայում պլանավորում է մուտք գործել Սանկտ Պետերբուրգի եւ այլ խոշոր քաղաքների շուկաներ։ Այսօր սրճարանների ցանցը Թուրքիայում ունի 120 սրճարան եւ խանութ, իսկ մինչեւ տարեվերջ նախատեսում են այդ թիվը հասցնել 200-ի։

Իսկ Թուրքական արագ սննդի մեկ այլ ցանց՝ Gagawa-ն, աշխատում է Ռուսաստանում իր ներկայության ընդլայնման ուղղությամբ։ Ընկերությունն արդեն ունի 23 ռեստորան Ռուսաստանում եւ ներկայումս փնտրում է ֆրանչայզի գործընկերներ։

Ռուսաստանում թուրքական ընկերությունների հեռանկարները գնահատել է Teremok ռեստորանային ցանցի հիմնադիր եւ կառավարիչ Միխայիլ Գոնչարովը։

«Թուրքիայից դոներով ընկերությունների զարգացման հեռանկարները շատ լավն են։ Ի վերջո, սա բոլորի կողմից այնքան սիրված շաուրման է, բայց պրոֆեսիոնալ մատուցմամբ։ Հսկայական հեռանկարներ կան սննդի կորտերում եւ փողոցային ռիթեյլում: Սակայն այս հայեցակարգերն ամենեւին չեն փոխարինում McDonald's-ին։ Դրանք, ինչպես եւ շատ ռուսաստանյան հայեցակարգեր, ավելի առողջ են, բայց ավելի թանկ: Ուրախ կլինեմ, եթե մեր սպառողները պատրաստ լինեն ավելի որակյալ սննունդ օգտագործել։ Մեզ համար նրանք ոչ թե մրցակիցներ են, այլ շուկայի մասնակիցներ։ Ավելի զարգացած շուկան ավելի շատ սպառողներ կբերի»,- ասել է նա։
Դիտում՝ 5919
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai