Գովազդի մասին օրենսդրության պահպանման նկատմամբ վերահսկողություն իրականացնող ՀՀ պետական կառավարման լիազոր մարմնի իրավասություններըˋ սոցիալական գովազդի մասով, կվերապահեն մշակույթի նախարարությանը:Որոշումն այսօր արժանացել է կառավարության անդամների հավանությանը եւ ուժի մեջ կմտնի պաշտոնական հրապարակումից հետո:Մշակույթի նախարար Արմեն Ամիրյանի փոխանցմամբˋ մինչ այս գովազդի մասին օրենսդրության պահպանման նկատմամբ վերահսկողություն էին իրականացնում Երեւանի քաղաքապետարանը, մարզպետարաններն ու ՀՀ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը: Tweet Դիտում՝ 3858