Անցած տարվա վերջին Ինեկոբանկը Վաղարշյան-Ավետիսյան խաչմերուկում գործարկեց նորագույն տեխնոլոգիական լուծումներով հագեցած եւ շուրջօրյա ավտոմատ սպասարկման հնարավորությամբ թվով 24-րդ՝ «Ավետիսյան» մասնաճյուղը, որն Արաբկիր վարչական շրջանում բանկի արդեն 4-րդ մասնաճյուղն է: Միաժամանակ, բանկն ակտիվ զարգացնում է հեռահար բանկային ծառայությունները՝ գործարկելով նոր հնարավորություններ InecoMobile հավելվածի շրջանակում: Ներկայացնում ենք Ինեկոբանկի զարգացման եւ մարքեթինգի տնօրեն Արեն Նալթակյանի հարցազրույցը բանկի կողմից առաջարկվող նոր լուծումների շուրջ: - Թվային նորագույն լուծումներին զուգահեռ Ինեկոբանկը շարունակում է ընդլայնել մասնաճյուղային ցանցը, սա պարադոքսալ չէ՞: - Մեր ցանկացած որոշման հիմքում ընկած են նախ եւ առաջ հաճախորդի պահանջմունքները: Պետք է հաշվի առնել այն, որ Ինեկոբանկի թվային բանկինգի ավելի քան 100 000 ու օրեցօր ավելացող հաճախորդներից բացի, շուրջ երեք անգամ ավել այլ հաճախորդներ ունենք, որոնց մի մասը դեռ նախընտրում է սպասարկվել ոչ թվային հարթակներում: Մասնաճյուղերի ցանցի ընդլայնումն ու սեգմենտավորումը միտված են բարելավելու հենց այս հաճախորդների սպասարկման որակը: Մենք միաժամանակ նպատակադրել ենք մի կողմից շարունակել ընդլայնել սեգմենտավորված մասնաճյուղային ցանցը ու բարելավել սպասարկման որակը, իսկ մյուս կողմից՝ դրան զուգահեռ շարունակաբար զարգացնել թվային հարթակներով մեր ծառայությունների հասանելիությունը: Այսպիսով, «Ավետիսյան» մասնաճյուղի գործարկումը բանկի կողմից նախաձեռնված մասնաճյուղային ցանցի բարեփոխումների ծրագրի հերթական քայլն է: - Անցած տարվա ընթացքում Ձեր թվային բանկինգի մասով նորությունները շատ էին: Դրանցից հատկապես ո՞րը կառանձնացնեք։- Ճիշտ եք նկատել, 2017-ը բավականին հագեցած տարի էր՝ լի բազմաթիվ հավակնոտ նախաձեռնություններով։Եթե հարցին մոտենանք մեզ համար ամենակարեւոր՝ հաճախորդակենտրոնության տեսանկյունից, ապա ամենամեծ ձեռքբերումը վարկերի տրամադրման գործընթացի արմատական բարեփոխումն էր ու օնլայն վարկերի մեկնարկը:Այս ծառայության շնորհիվ հաճախորդը բանկի մասնաճյուղ այցելելու, տարատեսակ հիմնավորումներ ու փաստաթղթեր ներկայացնելու, երաշխավորություններ ձեռք բերելու փոխարեն InecoOnline կամ InecoMobile համակարգերի միջոցով ցանկացած վայրից 24/7 ռեժիմով կարող է տեսնել իր վարկի առաջարկը, նույն վայրկյանին ստանալ եւ օգտագործել այն: Կշեշտեմ, որ մեր առաջարկած լուծումն իր պարզությամբ, արագությամբ եւ հասանելիությամբ չունի նախադեպը տարածաշրջանում: Իսկ որպես հաջողության ցուցանիշ՝ կարող եմ ասել, որ շատ կարճ ժամանակում տվյալ վարկերի պորտֆելը գերազանցեց 1,5 միլիարդ դրամի շեմը։- Բանկերի կողմից թվային ուղիներով գործարքների վիճակագրությունը սովորաբար չի հրապարակվում, սակայն, քանի որ խոսք գնաց ցուցանիշների մասին, այնուամենայնիվ, կարո՞ղ եք թվարկել գոնե որոշ ցուցանիշներ: - Իհարկե, թվային ուղիներով գործարքների վիճակագրությունը սովորաբար չի հրապարակվում, սակայն կփորձեմ թվարկել որոշ ցուցանիշներ, որոնք մենք կարեւորում ենք՝ գնահատելու համար թվային փոխակերպման արդյունավետությունը։ Հեռահար ուղիներով գործարքների կշիռը սպառողական վարկերի դեպքում արդեն իսկ գերազանցում է 30%-ը, իսկ ավանդների ներգրավման պարագայում՝ 41%-ը: Միայն 2017 թվականի ընթացքում մենք կրկնապատկել ենք օնլայն համակարգեր ակտիվ օգտագոծող հաճախորդների, ինչպես նաեւ եռապատկել թվային ուղիներով իրականացվող գործարքների քանակը: Այս ամենը թույլ տվեց մեզ զարգացնել բիզնեսը՝ միաժամանակ կրճատելով գործառնական ծախսերը, վերահսկելով ռիսկերը, հաճախորդներին առաջարկելով առավելագույնս թիրախավորած պարզ եւ արագ տրամադրվող բանկային պրոդուկտներ:Այս փաստերը բավականին ոգեւորիչ են: Եթե համեմատություն անցկացնենք մեր տարածաշրջանային հիմնական մրցակիցների հետ, ապա, օրինակ, ռուսաստանյան Տինկոֆֆ Բանկի օնլայն օգտատերերի քանակը կազմում է Ռուսաստանի ակտիվ բնակչության մոտ 3%-ը, վրացական TBC բանկի դեպքում՝ 5%-ը: Ինեկոբանկի դեպքում այդ ցուցանիշը մոտենում է 8%-ին, եւ մենք պլանավորում ենք կրկնապատկել այն 2018 թվականի ընթացքում: - Իսկ ի՞նչ կարելի է ակնկալել Ինեկոբանկից տեսանելի ապագայում: - Մենք համոզված ենք, որ թվային փոխակերպման կենտրոնում հաճախորդն է, եւ առաջ ենք շարժվում հենց այդ մոտեցմամբ: Խոսքը գնում է մեր հաճախորդներին թվային ուղիներով մատուցվող ծառայությունների հնարավորինս մեծ տեսականու տրամադրման մասին: Ընդ որում, ներկայացվող հարթակն իր մեջ կներառի բանկի ֆունկցիոնալ բոլոր ուղղությունները՝ տվյալների հավաքագրումից ու վերլուծությունից մինչեւ հաճախորդի կենսափորձի ուսումնասիրություն, առավելագույնս թիրախավորված պրոդուկտների մշակում ու տրամադրում: Ավարտին կհասցնենք իր տեսակով բոլորովին նոր ծառայություն, որը հնարավորություն կտա հաճախորդներին կատարել իրենց առօրյա վճարումները՝ օգտագործելով միայն ձեռքի տակ եղած սմարթֆոնը: Սա հայաստանյան շուկայում հեղափոխական լուծում է այն իմաստով, որ մեր հաճախորդների ֆինանսական բոլոր գործիքները վերջապես մեկտեղվելու են՝ հնարավորություն ստանալով գումար ստանալ-փոխանցել, ներդնել ավանդներ եւ ստանալ վարկեր ու վերջապես՝ կատարել վճարումներ։ Այս բացառիկ եւ նորարար լուծումը գերազանցում է պլաստիկ քարտերով իրականացվող վճարումներին իր արագությամբ, պարզությամբ ու անվտանգությամբ, ինչպես նաեւ շատ հարմար է անձնական ֆինանսների ճիշտ պլանավորման եւ կառավարման տեսանկյունից։Նպատակ ունենալով բանկային ծառայությունների մատուցումը դարձնել տարբերվող եւ հարմարավետ հաճախորդների համար, մենք շարունակելու ենք ապագայում եւս հանդես գալ նորարար եւ բացառիկ նախաձեռնություններով: Tweet Դիտում՝ 21981