Բրիտանական Cashflows հարթակը հայտնել է իր վճարային առաջարկներում Mastercard-ի նորարար Click to Pay ծառայության ինտեգրման մասին:Համագործակցության նպատակն է նվազեցնել պատվերների ձեւակերպման ժամանակ առաջացող խափանումները եւ բարելավել կոնվերսիայի ցուցանիշները վաճառողների համար: Լուծումը հեշտությամբ ինտեգրվում է Cashflows-ի համակարգում եւ վաճառողների համար լրացուցիչ ծախսեր չի նախատեսում:Հաղորդվում է, որ սպառողները կկարողանան ավելի արագ եւ հեշտ ձեւակերպել պատվերները, իսկ վաճառողները կշահեն գնումներից հրաժարվելու ցուցանիշների կրճատումից: Գնորդների մոտ 20 տոկոսը հրաժարվում է պատվերն ավարտին հասցնել ձեւակերպման երկարատեւության պատճառով: «Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 7381