Ռուսաստանյան Wildberries առցանց ռիթեյլերը գործարկել է արհեստական բանականության վրա հիմնված ալգորիթմ, որը վերլուծում է գների փոփոխությունների պատմությունը եւ որոնման արդյունքում առաջին տեղերում ներկայացնում է ապրանքներն իրական, այլ ոչ թե կեղծ զեղչերով: RB.ru-ի փոխանցմամբ՝ օգտատերերը կարող են օգտվել ծառայությունից՝ միացնելով «առաջինը՝ շահավետները» («сначала выгодные») ֆիլտրը։ Ծառայությունն աշխատում է հավելվածում եւ մարկետփլեյսի կայքում:«Սա եզակի գործիք է, որը նմանը չունի առցանց ռիթեյլի շուկայում: Այն թույլ կտա սպառողներին տեղեկատվություն ստանալ իրական զեղչերի մասին, ինչպես նաեւ կպաշտպանի գործարարներին շուկայի այլ մասնակիցների կողմից անբարեխիղճ մրցակցությունից»,- նշել են Wildberries-ի մամուլի ծառայությունում:Միաժամանակ, Yandex.Market-ը կգործարկի հատուկ ալգորիթմ՝ հարթակում անհիմն բարձր գները բացահայտելու համար։ Այս միջոցը պետք է պաշտպանի բարեխիղճ վաճառողներին՝ նրանց առաջարկների համար ավելի շատ դիտումներ ապահովելով հարթակի ցուցափեղկերում:Ալգորիթմը կհամեմատի ապրանքի գինն այլ մարկետփլեյսերում դրա արժեքի հետ: Միաժամանակ, հարթակում վերջնական գները սահմանելու սահմանափակումներ չեն լինի, դրանք նախկինի պես կներկայացնի վաճառողը։ Եթե ալգորիթմը հայտնաբերի արժեքի անհիմն բարձրացում, վաճառողին համապատասխան ծանուցում կուղարկվի: «Խոսքը միայն այն ապրանքների մասին է, որոնց գները վաճառողները միտումնավոր ուռճացնում են հենց Yandex.Market-ում՝ օգտվելով լայն լսարանի շրջանում առաջխաղացման հնարավորություններից։ Խոսքը ոչ թե գների ցածր կամ վերին շեմ սահմանելու, այլ մեր հաճախորդների նկատմամբ արդար վերաբերմունքի մասին է»,- պարզաբանել են ընկերությունում: «Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 64276