Ռուբեն Վարդանյան. «Բրենդի համար առանցքայինը էությունն է»

23.05.2014 | 09:39 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Գործարար եւ բարերար Ռուբեն Վարդանյանը կարծում է, որ «սեփական գործողությունների համար պատասխանատվություն ստանձնելու պատրաստակամությունը ցանկացած բրենդի հաջողության գրավականն է»:

Ռուբեն Վարդանյանն այդ մասին ասել է ռուսական բիզնեսի համաշխարհային մրցունակության համատեքստում ռազմավարական հաղորդակցությունների դերի վերաբերյալ քննարկման ընթացքում` Սանկտ-Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական ֆորումի շրջանակներում:  

«Ցանկացած բրենդի համար առանցքայինը էությունն է: Եթե ինչ-որ բան լավ ես անում, որակյալ, եթե կատարում ես խոստումներդ, ապա բրենդն էլ հիշվում է եւ ասոցացվում ապրանքի հետ: Այդ պատճառով արտաքին իմիջ ստեղծելը` առանց որակի ներքին բովանդակության, պարզապես անիմաստ է: Չի կարելի մոռանալ նաեւ հակառակ արդյունքի մասին, քանի որ այն ամենը, ինչ դու ասում եւ անում ես, հստակ անդրադառնում է բրենդի վրա, արտաքին աշխարհում դրա ընկալման վրա: Հետեւաբար, սեփական գործողությունների համար պատասխանատվություն ստանձնելու պատրաստակամությունը ցանկացած բրենդի հաջողության գրավականն է: Ինչ վերաբերում է Ռուսաստանին, մենք պետք է բարձր նշաձող սահմանենք մեզ համար եւ ամեն ինչ անենք երկու անգամ ավելի որակյալ, քանի որ մենք ավելի ուշ ենք մուտք գործում շուկաներ: Այլապես մենք պարզապես շանս չենք ունենա»,- ասել է Ռուբեն Վարդանյանը:

Դիտում՝ 4243
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW