“ՎիվաՍելը” պատրաստվում է ռեբրենդինգի, որից հետո կկոչվի “MTC-Հայաստան”

24.06.2008 | 10:19 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան /Մեդիամաքս/. “ՎիվաՍելը” պատրաստվում է ռեբրենդինգի, որից հետո կկոչվի “MTC-Հայաստան”##:

Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությունը, այդ մասին “Կապիտալ” թերթին հայտնել է “ՎիվաՍելի” գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը: Նա նշել է, որ ընկերությունը սկզբում փուլային ռեբրենդինգ է իրականացնում, մասնավորապես, արդեն կատարվել է ապրանքանիշի ռեդիզայն` օգտագործելով MTC-ի ֆիրմային գույնը` կարմիրը:

“Ռեբրենդինգի վերջնաժամկետը դեռեւս որոշված չէ, բայց ի վերջո ընկերության բրենդը կլինի “MTC-Հայաստան”,- նշել է ընկերության գլխավոր տնօրենը:

Ռալֆ Յիրիկյանը նաեւ ասել է, որ “ՎիվաՍելը” մինչեւ տարվա վերջ կգործարկի երրորդ սերնդի 3G ցանցը, որը սկզբնական փուլում հասանելի կլինի Հայաստանի երեք խոշոր քաղաքներում:

Տարվա սկզբում, պատասխանելով “ՎիվաՍելի” ռեբրենդինգի հեռանկարների մասին հարցին, MTC-ի գլխավոր տնօրեն Լեոնիդ Մալամեդն ասել էր ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ-ի հետ բացառիկ հարցազրույցում.

“ՎիվաՍելը” շատ ուժեղ ապրանքանիշ է, ազգային լավագույն ապրանքանիշներից մեկը, եւ դա մեզանից պահանջում է զգուշավոր ու կշռադատված որոշումներ: Մենք պետք է հստակ հասկանանք, որ MTC բրենդը Հայաստանում ընկերությանը առաջխաղացում կհաղորդի, ինչպես դա եղավ, օրինակ, Ուզբեկստանում, Ուկրաինայում կամ Բելառուսում: Մյուս կողմից, մենք ցանկանում ենք վստահ լինել, որ բրենդի փոփոխությունը, եթե դա անհրաժեշտ լինի, ոչ միայն ցուցանակի ու լոգոտիպի փոփոխում կնշանակի, այլեւ մեր բաժանորդների համար կստեղծի լրացուցիչ հնարավորություններ”:

Դիտում՝ 5194
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW