“Բանկ-Հաճախորդ” համակարգը Հայաստանում դեռեւս քիչ է օգտագործվում

20.10.2006 | 16:55 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան, 20 հոկտեմբերի /ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ/.Հայկական 21 առեւտրային բանկերից 12-ն օգտագործում են “Բանկ-Հաճախորդ” համակարգը, որը թույլ է տալիս հաճաժորդներին ինքնուրույն իրականացնել բանկային գործարքներ` ինտերնետի միջոցով:

Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությունը, հայկական բանկերի մեծամասնությունն օգտագործում են հայրենական “Հայկական ծրագրեր“, “L-Soft” եւ “Private Link” ընկերությունների, ինչպես նաեւ ռուսաստանյան “Դիասոֆթ” ընկերության ծրագրերը:

Նշված 12 բանկերից շատերը “Բանկ-Հաճախորդ” համակարգը ներդրել են միայն 2006 թվականին, եւ դրանով է պայմանավորված այն օգտագործողների սակավաթվությունը, կամ նույնիսկ բացակայությունը: Մասնավորապես, “Արարատ-Բանկում“, “Հայբիզնեսբանկում” եւ “ԻԹԲ Միջազգային առեւտրային բանկում” դեռեւս չկան “Բանկ-Հաճախորդ” համակարգից օգտվողներ:

Այն բանկերում, որոնք “Բանկ-Հաճախորդ” համակարգը ներդրել են 1-2 տարի առաջ, դրանից հիմնականում օգտվում են իրավաբանական անձինք:

“Զարգացման Հայկական Բանկը“ “Բանկ-Հաճախորդ”համակարգը ներդրել է 2004 թվականին, եւ այսօր դրանից օգտվում են բանկի հաճախորդների ընդհանուր թվի 7%:

”Առէկսիմբանկում“ գործում են երկու էլեկտրոնային համակարգեր` E-bank ֆիզիկական անձանց համար եւ “Բանկ-Հաճախորդ”` իրավաբանական անձանց համար: Առաջինը օգտագործում են մի քանի հաճախորդներ, իսկ “Բանկ-Հաճախորդ”-ից օգտվող կազմակերպությունների թիվը հասնում է 50-ի:

“ԲՏԱ-Ինվեստ Բանկը“ “Բանկ-Հաճախորդ»” համակարգը ներդրել է 2005 թվականին, եւ այսօր դրանից օգտվում են 8 իրավաբանական անձինք: “ՎՏԲ-Հայաստան Բանկում” “Բանկ-Հաճախորդ” համակարգից օգտվողների թիվը 48-ն է, ինչը պակաս է բանկի հաճախորդների ընդհանուր թվի 1%-ից: “Կասկադ-Բանկում” համակարգն օգտագործողների թիվը կազմում է հաճախորդների ընդհանուր թվի 1%-ից փոքր-ինչ ավելին:

“Յունիբանկում“ “Բանկ-Հաճախորդ” համակարգը ներդրվել է 2006 թվականին եւ դրանից օգտվում են 130 հաճախորդներ:

“Պրոմեթեյ Բանկում“ “Բանկ-Հաճախորդ” համակարգը չի ներդրվել` պահանջարկի բացակայության պատճառով, սակայն բամկի հաճախորդները կարող են հետեւել իրենց հաշվին բանկի ինտերնետային կայքի միջոցով:

”Ինեկոբանկում” ներդրվել է ինտերնետ-ծառայություն, որի շնորհիվ հաճախորդները կարող են մարել վարկերն պլաստիկ քարտերի միջոցով:

“Հայէկոնոմբանկում” “Բանկ-Հաճախորդ” համակարգը ներդրվել էր դեռեւս 2000 թվականին, սակայն ներկայումս բանկի ՏՏ-մասնագետներն աշխատում են տեխնոլոգիաների նորացման ուղղությամբ, եւ ծառայությունը ժամանակավորապես դադարեցված է:

Հայկական 3 բանկերում “Բանկ-Հաճախորդ” համակարգը մտադիր են ներդնել առաջիկա ամիսներին, կամ հաջորդ տարի:
ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ

Դիտում՝ 7215
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW