Բաժանորդագրային տնտեսության բում. ինչպես է Visa-ի տեխնոլոգիան պարզեցնում կանոնավոր վճարումները
16.10.2024 | 13:43 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Visa Voice /
Բաժանորդագրային ծառայությունները՝ հոսքային ծառայություններից մինչեւ սննդային փաթեթների կազմում, առօրյա կյանքի անբաժանելի մաս են դարձել, քանի որ սպառողները ձգտում են կատարել ավտոմատացված եւ հեշտ կանոնավոր վճարումներ: Բաժանորդագրային ծառայություններն առաջարկում են զեղչեր, հարմարավետ են եւ թույլ են տալիս ընտրել կարիքներին համապատասխան ծառայություններ: Այդ ծառայությունները նաեւ տրամադրում են բոնուսներ, ինչպիսիք են հաջորդ օրվա առաքում ու վիդեո հեռարձակում ըստ պահանջի, ինչը նպաստում է թվային տնտեսության մեջ բաժանորդագրությունների ավելի լայն ներդրմանը:
Աճող մարտահրավերներ
Նախատեսվում է, որ բաժանորդագրային ծառայությունների համաշխարհային շուկան մինչեւ 2025 թվականը կհասնի 409 միլիարդ դոլարի տպավորիչ ծավալի1 : Չնայած նրան, որ սպառողները գնահատում են բաժանորդագրային ծառայությունների հարմարավետությունն ու խնայողությունները, մեծաքանակ բաժանորդագրությունների կառավարումը կարող է բավականին բարդ լինել: Որպես հետեւանք բանկերը ստիպված են առաջարկել լուծումներ, որոնք կպարզեցնեն ընթացիկ վճարումների իրականացումը։ Այս նորամուծությունները ներդնելով ՝ ֆինանսական հաստատությունները կարող են պահպանել իրենց արդիականությունը՝ առաջարկելով ավելացված արժեքով ծառայություններ, որոնք համապատասխանում են սպառողների պահանջներին, ապահովում են վճարումների պարզ եւ թափանցիկ կառավարում եւ երաշխավորում են հաճախորդների հավատարմությունը:
Կանոնավոր վճարումների արդյունավետ կառավարում
Հաշվի առնելով սպառողների եւ բանկերի առջեւ ծառացած բազմաթիվ մարտահրավերները՝ Visa-ն ներդրել է Subscription Manager (Բաժանորդագրման մենեջեր) ծառայությունը: Այն առաջարկում է թվային գործիքների ամբողջական փաթեթ, որը նախատեսված է օգնելու թողարկողներին իրենց քարտապաններին տրամադրել ավելի լավ թվային փորձ՝ թույլ տալով դյուրորեն դիտել եւ կառավարել բոլոր բաժանորդային ծառայությունները, որոնց բաժանորդագրված է քարտապանը։ Ավելին, այն աջակցում է Visa-ի համապարփակ ջանքերին՝ սպառողների հնարավորություններն ընդլայնելու եւ սեփական բաժանորդագրությունների նկատմամբ վերահսկողություն ապահովելու հարցում:
Բաժանորդագրությունների ավելի լավ կառավարումը դրական ազդեցություն կունենա ոչ միայն սպառողների, այլ նաեւ թողարկողների եւ էքվայերների վրա: Նվազեցնելով հետվճարումները, նվազագույնի հասցնելով վեճերը ու զանգերի կենտրոնի աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունը՝ Subscription Manager-ն օգնում է թվային տնտեսությունների ընկերություններին կրճատել ծախսերը: Էքվայերները նաեւ շահում են վճարման թույլտվության ավելի քիչ մերժումներից ու վճարման դադարեցման հրահանգների ստանդարտացումից:
Քարտապանների հնարավորությունների ընդլայնում Հայաստանում
Հայաստանում արագ տեմպերով զարգանում է անկանխիկ տնտեսությունը, ինչպես նաեւ բաժանորդագրությունը տարբեր ծառայություններին։ Օգտվելով այս հնարավորությունից՝ Հայաստանում գործող Ամերիաբանկը ներդրեց Subscription Manager ծառայությունը՝ նորարարական լուծում տրամադրելով իր հաճախորդներին2:
Այս ծառայությունն առաջարկում է արդյունավետ միջոց՝ վերահսկելու կանոնավոր գործարքներն ու չեղարկելու բաժանորդագրությունները ՝ պաշտպանելով հաճախորդներին խարդախություններից եւ անցանկալի վճարումներից, հատկապես, երբ բաժանորդագրային հարթակների հետ դժվար է կապ հաստատել: Բացի այդ, ժամանակակից ու հարմար ինտերֆեյսի շնորհիվ, այն քարտապաններին ավելի լավ հնարավորություն է տալիս պատկերացում կազմել իրենց ծախսերի մասին:
Subscription Manager-ն արդեն տպավորիչ արդյունք է ապահովել Ամերիաբանկի հաճախորդների շրջանում: Բանկի բջջային հավելվածի միջոցով դրանից ամսական միջինը 12 000 օգտատեր է օգտվում։ Հնգապատկվել է նաեւ հաջողությամբ ավարտված վճարումների քանակը, իսկ զանգերի կենտրոնի ծանրաբեռնվածությունը նվազել է 20%-ով3 ։
Այնպիսի լուծումները, ինչպիսին է Visa Subscription Manager-ը, կարեւոր դեր են խաղում զարգացող թվային առեւտրի լանդշաֆտում կողմնորոշվելու համար եւ ապագա վճարումների ձեւավորման գործում: Այցելեք Visa Developer Center՝ իմանալու, թե ինչպես Subscription Manager եւ թվային այլ լուծումները կարող են օգնել ապահովել ավելի լավ թվային փորձ քարտապանների համար:
1Juniper Research, Subscription Economy Future Strategies & Market Forecasts 2022 – 2026
2https://navigate.visa.com/cemea/spotlight-series/in-the-spotlight-exploring-armenias-growing-subscription-economy-with-ameriabank/
3Collected by the VSPS API, Visa GBI and Ameriabank CRM Ticketing System from launch in Feb. 2023 up to and including Oct. 2023
Դիտում՝ 7428
Աճող մարտահրավերներ
Նախատեսվում է, որ բաժանորդագրային ծառայությունների համաշխարհային շուկան մինչեւ 2025 թվականը կհասնի 409 միլիարդ դոլարի տպավորիչ ծավալի1 : Չնայած նրան, որ սպառողները գնահատում են բաժանորդագրային ծառայությունների հարմարավետությունն ու խնայողությունները, մեծաքանակ բաժանորդագրությունների կառավարումը կարող է բավականին բարդ լինել: Որպես հետեւանք բանկերը ստիպված են առաջարկել լուծումներ, որոնք կպարզեցնեն ընթացիկ վճարումների իրականացումը։ Այս նորամուծությունները ներդնելով ՝ ֆինանսական հաստատությունները կարող են պահպանել իրենց արդիականությունը՝ առաջարկելով ավելացված արժեքով ծառայություններ, որոնք համապատասխանում են սպառողների պահանջներին, ապահովում են վճարումների պարզ եւ թափանցիկ կառավարում եւ երաշխավորում են հաճախորդների հավատարմությունը:
Կանոնավոր վճարումների արդյունավետ կառավարում
Հաշվի առնելով սպառողների եւ բանկերի առջեւ ծառացած բազմաթիվ մարտահրավերները՝ Visa-ն ներդրել է Subscription Manager (Բաժանորդագրման մենեջեր) ծառայությունը: Այն առաջարկում է թվային գործիքների ամբողջական փաթեթ, որը նախատեսված է օգնելու թողարկողներին իրենց քարտապաններին տրամադրել ավելի լավ թվային փորձ՝ թույլ տալով դյուրորեն դիտել եւ կառավարել բոլոր բաժանորդային ծառայությունները, որոնց բաժանորդագրված է քարտապանը։ Ավելին, այն աջակցում է Visa-ի համապարփակ ջանքերին՝ սպառողների հնարավորություններն ընդլայնելու եւ սեփական բաժանորդագրությունների նկատմամբ վերահսկողություն ապահովելու հարցում:
Բաժանորդագրությունների ավելի լավ կառավարումը դրական ազդեցություն կունենա ոչ միայն սպառողների, այլ նաեւ թողարկողների եւ էքվայերների վրա: Նվազեցնելով հետվճարումները, նվազագույնի հասցնելով վեճերը ու զանգերի կենտրոնի աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունը՝ Subscription Manager-ն օգնում է թվային տնտեսությունների ընկերություններին կրճատել ծախսերը: Էքվայերները նաեւ շահում են վճարման թույլտվության ավելի քիչ մերժումներից ու վճարման դադարեցման հրահանգների ստանդարտացումից:
Քարտապանների հնարավորությունների ընդլայնում Հայաստանում
Հայաստանում արագ տեմպերով զարգանում է անկանխիկ տնտեսությունը, ինչպես նաեւ բաժանորդագրությունը տարբեր ծառայություններին։ Օգտվելով այս հնարավորությունից՝ Հայաստանում գործող Ամերիաբանկը ներդրեց Subscription Manager ծառայությունը՝ նորարարական լուծում տրամադրելով իր հաճախորդներին2:
Այս ծառայությունն առաջարկում է արդյունավետ միջոց՝ վերահսկելու կանոնավոր գործարքներն ու չեղարկելու բաժանորդագրությունները ՝ պաշտպանելով հաճախորդներին խարդախություններից եւ անցանկալի վճարումներից, հատկապես, երբ բաժանորդագրային հարթակների հետ դժվար է կապ հաստատել: Բացի այդ, ժամանակակից ու հարմար ինտերֆեյսի շնորհիվ, այն քարտապաններին ավելի լավ հնարավորություն է տալիս պատկերացում կազմել իրենց ծախսերի մասին:
Subscription Manager-ն արդեն տպավորիչ արդյունք է ապահովել Ամերիաբանկի հաճախորդների շրջանում: Բանկի բջջային հավելվածի միջոցով դրանից ամսական միջինը 12 000 օգտատեր է օգտվում։ Հնգապատկվել է նաեւ հաջողությամբ ավարտված վճարումների քանակը, իսկ զանգերի կենտրոնի ծանրաբեռնվածությունը նվազել է 20%-ով3 ։
Այնպիսի լուծումները, ինչպիսին է Visa Subscription Manager-ը, կարեւոր դեր են խաղում զարգացող թվային առեւտրի լանդշաֆտում կողմնորոշվելու համար եւ ապագա վճարումների ձեւավորման գործում: Այցելեք Visa Developer Center՝ իմանալու, թե ինչպես Subscription Manager եւ թվային այլ լուծումները կարող են օգնել ապահովել ավելի լավ թվային փորձ քարտապանների համար:
1Juniper Research, Subscription Economy Future Strategies & Market Forecasts 2022 – 2026
2https://navigate.visa.com/cemea/spotlight-series/in-the-spotlight-exploring-armenias-growing-subscription-economy-with-ameriabank/
3Collected by the VSPS API, Visa GBI and Ameriabank CRM Ticketing System from launch in Feb. 2023 up to and including Oct. 2023